مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

اگر صاحب کسب و کار هستید حتما از مطالب این وبلاگ دیدن کنید زیرا فوق العاده در موفقیت شما تاثیر گذار خواهد بود.

۶ مطلب در اسفند ۱۴۰۱ ثبت شده است

مسافران پارک در دیزنی لند در آناهیم، ​​کالیفرنیا، سرانجام می‌توانند این آخر هفته پس از یک سال تعطیلی برای بازسازی به Toontown میکی بازگردند. این س

رزمین الهام گرفته از کارتون، مدت‌ها سایت تبلیغات بهشت ​​مهمان‌های کوچک‌تر پارک دیزنی بوده است، و با شخصیت‌هایی مانند میکی موس، مینی، دونالد، گوفی و ​​پلوتون، و همچنین ترن‌های آماده برای کودکان و مناطق بازی، ملاقات و احوالپرسی ارائه می‌دهد. تون‌تاون بازسازی‌شده، فضایی را که برای اولین بار در سال 1993 افتتاح شد، ارج می‌نهد و ساختارهای موجود مانند خانه‌های میکی و مینی را با دقت حفظ می‌کند، البته با رنگ‌آمیزی. اما زیرساخت‌های جدیدی نیز برای کودکان وجود دارد که می‌توانند کاوش کنند - با نگاهی به فراگیر بودن. در هسته خود، نوسازی Toontown همه چیز در مورد قصد است. تخیل‌گران فضایی را برای همه بچه‌ها طراحی کرده‌اند، فضاهای بازی در دسترس، به‌علاوه مناطق ساکت و مکان‌های سایه‌دار را ایجاد کرده‌اند تا کوچک‌ترین پارک‌بازانش مکانی برای اعمال انرژی غرق‌شده‌شان یا رفع فشار داشته باشند. زمین بازطراحی‌شده، که در 19 مارس به روی عموم باز می‌شود، کاملاً با ویلچر، از جمله سرسره‌های آن،

قابل دسترسی است و برای بچه‌هایی که به‌راحتی تحت تأثیر محرک‌های حسی بلند یا روشن قرار می‌گیرند، قابل دسترسی است. کل زمین با رنگ‌های ملایم‌تر رنگ آمیزی شده است و برخی از مناطق دارای قطعات موسیقی آرام‌تر و شبیه آبگرم هستند. جفری شاور-مسکوویتز، تهیه‌کننده نمونه‌های اجرایی در والت دیزنی گفت: «ما می‌خواهیم همه کودکان بدانند که وقتی به این سرزمین آمدند، این سرزمین برای آنها طراحی شده است. تخیل. ″این که آنها دیده شد

ه اند، و این مکان برای آنها خوش آمد می گوید.” Shaver-Moskowitz گفت که Imagineers وقت خود را صرف تماشای موزه‌های کودکان و فضاهای بازی در آب کردند تا ببینند که چگونه بچه‌ها درگیر هستند و ایستگاه‌های مختلفی را در سرتاسر زمین ایجاد کردند تا به انواع مختلف الگوهای بازی پاسخ دهند. او گفت: ”ما می دانیم که یک روز در دیزنی لند می تواند پرهیاهو و پر هرج و مرج باشد، از یک جاذبه به جاذبه دیگر، از یک رزرو به مکان دیگر.” ما می‌خواستیم Toontown نه تنها هیجان‌انگیز باشد، بلکه باعث کاهش فشار و آرامش و خوش‌آمدگویی شود.» با در نظر گرفتن این موضوع، Imagineers فضاهای سبز بیشتری را در داخل زمین، مکان هایی برای پیک نیک، نشستن و استراحت یا بازی آزادانه معرفی کرده اند. ما واقعاً می‌خواستیم نگاهی به تون‌تاون بیندازیم، زیرا می‌دانستیم که چقدر برای بسیاری از مهمانان ما در طول نسل‌های مختلف رشد کرده‌اند و خاطرات زیادی که در اینجا به این سرزمین متصل هستند، اهمیت دارد و مطمئن شویم که هیچ کدام از آنها را از دست نمی‌دهیم. Shaver-Moskowitz گفت. ″اما، جادوهای جدید زیادی بیاور.” ″به تک تک مهمانان فکر می کنم” هنگامی که مهمانان وارد Toontown جدید می شوند، از پارک سنتونیال عبور می کنند. این منطقه توسط یک فواره بزرگ لنگر انداخته است که میکی و مینی را نشان می‌دهد، همچنین میزهای آبی که بچه‌ها دست‌هایش

ان را در آن فرو می‌برند، و «درخت رویاپردازی». درخت زنده از املاک دیزنی به خاطر اندام ها و برگ های کارتونی اش انتخاب شد. در اطراف تنه ریشه های حجاری شده وجود دارد که بچه ها می توانند از آنها بالا بروند، زیر آن بخزند و از آن ببافند. شاور-مسکوویتز در طی یک تور رسانه ای از این سرزمین در اوایل این ماه توضیح داد: «یکی از کارکردهای اصلی بازی برای بچه های کوچک، یادگیری مفاهیم بیش، زیر و از طریق آن است. ″بنابراین خواهید دید که برخی از ریشه ها به اندازه ای بزرگ هستند که کوچکترها می توانند زیر آنها خزنده شوند، برخی از آنها می توانند به عنوان تیرهای متعادل برای بچه های کوچکی که یاد می گیرند پاهای خود را زیر آنها بگذارند استفاده شود.” (یک مسیر قابل دسترسی با ویلچر وجود دارد که از طریق ریشه ها نیز

حرکت می کند.) پارک سنتونیال نیز در کنار تئاتر ال کاپیتون، محل سواری راه آهن فراری میکی و مینی واقع شده است. سواران به اولین نمایش جدیدترین کارتون کوتاه میکی و مینی “Perfect Picnic” دعوت شده اند. با این حال، هیجینک‌ها به وجود می‌آیند و میهمانان برای سوار شدن به قطار گوفی از آنجا دور می‌شوند و وارد دنیای کارتون می‌شوند. The El Capitoon Theatre exterior of Mickey and Minnie's Runaway Railway ride at Disneyland in Anaheim, California. نمای بیرونی تئاتر ال کاپیتون در راه آهن فراری میکی و می

نی در دیزنی لند در آناهیم، ​​کالیفرنیا. دیزنی سواری بدون مسیر هیچ محدودیتی از نظر قد یا سن ندارد و به کوچکترین مهمانان دیزنی نیز اجازه می دهد تا به آن بپیوندند. در ادامه زمین، میهمانان حیاط بازی جدید گوفی را خواهند دید که اطراف خانه گوفی پیچیده شده و دارای یک باغ صوتی پر از پل های موزیکال و خربزه است، و همچنین فورت مکس، یک باشگاه قابل بالا رفتن با سرسره های متصل را مشاهده خواهند کرد. Shaver-Moskowitz گفت که سرسره‌های غلتکی برای فضا انتخاب شده‌اند تا مهمان‌های کوچک‌تر که اغلب تحرک کمتری در پاهای خود دارند، در پایین سرسره گیر نکنند. همچنین فضای بیشتری در پایین سرسره ها برای پذیرایی از مهمانانی که برای بازگشت به صندلی چرخدار به زمان نیاز دارند، وجود دارد. او گفت: ”ما در تلاشیم تا مطمئن شویم که به تک

تک مهمانان اینجا فکر می کنیم.” اطمینان از اینکه هر بچه کوچکی که برای بازی به اینجا می آید احساس می کند که ما فضایی را برای آنها طراحی کرده ایم. همچنین در خارج یک منطقه کوچک محصور شده برای نوزادان وجود دارد که می‌توانند اطراف آن بخزند و آن منطقه را با خیال راحت تجربه کنند. Goofy stands outside his new How-

To-Play Yard at Mickey's Toontown in Disneyland. گوفی در خارج از حیاط نحوه بازی جدید خود در میکی تاون تاون در دیزنی لند ایستاده است. دیزنی در داخل خانه گوفی یک سری بازی وجود دارد که بچه ها می توانند برای کمک به گوفی در پرورش عسل از کندوهای موجود در ملک خود به شکل آب نبات بازی کنند. در اینجا، پارک‌بازان کوچک می‌توانند آب نبات را بر اساس طعم و رنگ مرتب کنند و تماشا کنند که یک ماشین توپ جنبشی در سراسر فضا فعال می‌شود. Shaver-Moskowitz گفت: برای اطمینان از اینکه افرادی که حساسیت حسی دارند تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت و همچنان می توانند از این تجربه لذت ببرند، گفت: مراقبت بیشتری برای اطمینان از اینکه صدای کمپرسورهای هوا که توپ ها را به اطراف هل می دهند، سرکوب شده است. همسالان در یک منطقه جداگانه در کنار حیاط بازی جدید گوفی، برکه اردک دونالد، یک تجربه آبی برای بچه ها قرار دارد. تخیل گران عمدا این فضا را از حیاط بازی جدا کردند تا والدین بهتر بتوانند فرزندان خود را در اطراف عناصر آب زیر نظر داشته باشند. Donald Duck stands outside the new Duck Pond at Mickey's Toontown in Disneyland. دونالد داک بیرون از حوضچه اردک جدید در میکی تون تاون در دیزنی لند ایستاده است. دیزنی Shaver-Moskowitz خاطرنشان کرد که طراحی قبل

ی زمین به این معنی بود که بچه‌ها گهگاه در حالی که خیس می‌شدند به سمت والدین خود می‌دویدند و در محل بازی آب سرگردان بودند. حوض اردک دونالد دارای یک قایق یدک کش است که آب را بیرون می ریزد، نیلوفرهای آبی می چرخد، تیرهای تعادل و اسباب بازی های گهواره ای. در داخل قایق، بچه‌ها می‌توانند به هیوی، دیوی، لویی و وبی در مورد نشت بدنه، چرخاندن چرخ‌ها و اهرم‌ها برای فشار دادن آب به بیرون کمک کنند. بسته بندی یک پیک نیک Imagineers همچنین غذای Toontown را اصلاح کرده است. رستوران های جدید مانند کافه دیزی و پسر خوب! بقالی‌ها طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها و طعم‌ها را برای پارک‌بازان جوان و کام‌های بالغ‌تر ارائه می‌دهند. Michele Gendreau، مدیر بهینه‌سازی محصول برای غذا و نوشیدنی، توضیح داد که تیم می‌خواست با ایجاد غذای دستی که می‌توان آ

ن را در سفر میل کرد، غذا خوردن را آسان کند. منوی کافه دیزی دارای پیتزا، هات داگ و روکش است. در اینجا، بزرگسالان می توانند یک قهوه دم کرده سرد یا چای شیرین عسل-انبه بخورند. برای دسر، دونات های کوچکی وجود دارد که با شکر دارچینی پوشانده شده اند. Gendreau با برجسته کردن نسخه‌های مناسب برای کودکان از پیتزاهای سنتی، گفت: «بچه‌ها می‌خواهند همان چیزی را بخورند که والدینشان می‌خورند. در پسر خوب! خواربارفروشان، میهمانان می‌توانند نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و خوراکی‌های تازه را تهیه کنند. استند کنار جاده «سبد پیک نیک عالی» را ارائه می دهد که شامل حداکثر سه میان وعده و یک نوشیدنی است. بچه‌ها می‌توانند از بین گزینه‌های مختلف، از هوموس و ترشی گرفته تا گرانولا و تکه‌های سیب، انتخاب کنند. سبدها در ارتفاعات متعدد نصب شده اند تا حتی کوچکترین مهمانان بتوانند اقلام خود ر

ا انتخاب کنند و در زمان صرف غذا کمی استقلال به آنها می دهد.

  • سید مصطفی مصطفوی

بزرگترین خرده فروشان آمریکا می گویند

سایت تبلیغات

خرده فروشی سایت تبلیغات سازمان یافته به یک مشکل چند میلیارد دلاری تبدیل شده است، اما اثربخشی استراتژی های آنها برای حل آن و اعتبار داده ها به طور کلی زیر سوال رفته است. در طول چندین سال گذشته، شرکت هایی مانند Home Depot ، لوو ، والمارت

, بهترین خرید ، والگرین و CVS در مورد گروه‌های سارق سازمان‌یافته که فروشگاه‌های آنها را غارت کرده و کالاها را در بازارهای آنلاین مجدداً می‌فروشند، زنگ خطر را به صدا درآورده‌اند. آن‌ها پولی را برای استراتژی‌های پیشگیری از سرقت ، مانند قاب‌های پلاستیکی، فلزیاب‌ها، مانیتورهای حسگر حرکتی و دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی ریخته‌اند و هشدار داده‌اند که اگر مشکل بهبود نیابد، مصرف‌کنندگان ممکن است بهای آن را بپردازند. «دزدی یک مسئله است. داگ مک‌میلون، مدیرعامل والمارت، در ماه دسامبر به CNBC گفت : این بالاتر از چیزی است که در طول تاریخ بوده است . اگر به مرور زمان اصلاح نشود، قیمت‌ها بالاتر می‌رود و/یا فروشگاه‌ها بسته می‌شوند.» با این حال، مشکل آنقدر تجارت جنرال موتورز در چین در حال آسیب است و این فقط به دلیل کووید نیست

که خرده‌فروشان و گروه‌های تجاری به نظر می‌رسند واضح نیست. مطالعات فدراسیون ملی خرده‌فروشی نشان می‌دهد که کاهش خرده‌فروشی 94.5 میلیارد دلار برای خرده‌فروشان در سال 2021 هزینه دارد که از 90.8 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یافته است، اما داده‌ها عمدتاً کیفی هستند و نمی‌توان Rocket Lab با پرتاب موفقیت‌آمیز پس از سال‌ها تاخیر، جایگاه جدیدی برای ایالات متحده ایجاد می‌کند آنها را بررسی کرد زیرا از مجموعه‌ای از خرده‌فروشان ناشناس جمع‌آوری شده‌اند. به علاوه، زیان 94.5 میلیارد دلاری به کاهش کلی اشاره دارد، به این معنی که تفاوت بین موجودی یک شرکت در ترازنامه خود ثبت می‌کند و آنچه که واقعاً می‌تواند بفروشد. این تفاو

ت مربوط به اقلامی است که از فروشگاه سرقت شده اند، اما شامل موجودی هایی است که توسط کارمندان آسیب دیده، گم شده یا به سرقت رفته است. داده های NRF نشان می دهد که جرایم خرده فروشی خارجی تنها 37 درصد از این خسارات یا حدود 35 میلیارد دلار را شامل می شود. حداقل یکی از خرده فروشان بزرگ اخیرا اذعان کرده است که ممکن است مشکل را بیش از حد افزایش داده با

شد . جیمز کهو، مدیر مالی تقاضای هفتگی وام مسکن با کاهش نرخ بهره به پایین ترین سطح از سپتامبر تا کنون، 7 درصد افزایش می یابد Walgreens در تماسی با سرمایه گذاران در ژانویه در پاسخ به سوالی در مورد کوچک شدن، گفت: «شاید ما سال گذشته خیلی گریه سایت ورزشی کردیم. وی افزود: ”ما در ثبات هستیم” و گفت که شرکت ”از وضعیتی که در آن هستیم کاملا راضی است.” با این حال، آژانس‌های مجری قانون و خرده‌فروشان اصرار دارند که جرایم اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس خرده‌فروشی سازمان‌یافته همچنان یک  آموزش اینترنتی آنلاینمسئله است و می‌گویند پشت داده‌های خود ایستاده‌اند. می‌توانم به شما

بگویم که در دنیای ما، می‌دانیم که جرم و جنایت در حال افزایش است. ما هر روز آن را در فروشگاه های خود می بینیم. «اطلاعات داخلی ما به ما نشان می‌دهد گیم آنلاین که بر اساس سال به سال، با نرخ‌های دو رقمی رشد می‌کند.» برای کسب اطلاعات بیشتر  ویدیو را تماشا کنید .

منبع: خبر فوری جدید

  • سید مصطفی مصطفوی

در حال سایت تبلیغات از دست دادن جایگاه خود در چین، بازار فروش برتر آن برای بیش از یک دهه و یکی از دو موتور اصلی سود برای خودروساز دیترویت است. سهم بازار این شرکت در کشور، از جمله سرمایه‌گذاری‌های مشترک، از تقریباً 15 درصد در سال 2015 به 9.8 درصد در سال گذشته کاهش یافته است - این اولین باری است که از سال 2004 به زیر 10 درصد رسیده است. درآمد این شرکت نیز از این عملیات نزدیک به 70درصد کاهش یافته است، درصد از زمان اوج گیری در سال 2014.

همه گیری ویروس کرونا، که منشا آن چین است، تا حدی مقصر است. با این حال، کاهش سال ها قبل از بحران جهانی بهداشت آغاز شد و در بحبوحه تنش های اقتصادی و سیاسی سهام‌هایی که بعد از ساعت کاری بیشترین حرکت را انجام می‌دهند فزاینده بین ایالات متحده و چین پیچیده تر می شود. همچنین رقابت فزاینده ای از سوی خودروسازان داخلی تحت حمایت دولت وجود دارد که بواسطه ملی گرایی و تغییر نسلی در نگرش مصرف کنندگان در مورد صنعت خودرو و وسایل نقلیه الکتریکی تقویت شده است. به عنوان مثال، ویل ساندین

 

معلم علوم 34 ساله ای را در نظر بگیرید که به CNBC گفت وقتی در سال 2011 به این کشور نقل مکان کرد، هرگز تصور خرید یک وسیله نقلیه با مارک چینی را نداشت. اخیراً Sundin یک خودروی الکتریکی Nio ET7 را به عنوان راننده روزانه خود خریداری کرد. در چانگشا، مرکز استان هونان چین. او گفت: «من چیزی بزرگ و راحت می‌خواستم، اما چیزی هم می‌خواستم که کمی سریع باشد. ″از ظاهرش خوشم میاد.” ساندین، که به عنوان یک بازبینی

کننده خودرو در یوتیوب فعالیت می کند ، صنعت خودروی چین Rocket Lab با پرتاب موفقیت‌آمیز پس از سال‌ها تاخیر، جایگاه جدیدی برای ایالات متحده ایجاد می‌کند را به خوبی می شناسد. او Nio خود را بر روی مدل هایی از خودروسازان رقیب چینی Xpeng خریداری کرد ، لی خودکار و IM Motors او گفت که توانایی این وسیله نقلیه برای تعویض باتری با یک باتری جدید، به جای شارژ مجدد، ”بسیار سریع آن را به جلو می برد.” در لیست توجه او نیست؟ برندهای آمریکایی مانند کادیلاک و بیوک جنرال موتورز که در ابتدا منجر به رشد این خودروساز در چین شدند. ساندین که قبلاً فورد فوکوس 2012 داشت، می‌گوید: «کادیلاک وجهه خوبی در چین دارد، اما گران است. من فکر می‌کنم مشکلی که آنها با آن روبرو هستند این است که رقابت، رقابت جدید، رقابت‌های جدید زیادی از جهت‌های مختلف دارند که انتظارش را نداشتند.» ویل ساندین که در چانگشا زندگی می کند و در مقابل خودروی الکتریکی جدید خود Nio ET7 ایستاده است. ویل ساندین که در چانگشا زندگی می کند و در مقابل خودروی الکتریکی جدید خود Nio ET7 ایستاده است. منبع: ویل ساندین این رقابت به طور فزاینده ای برای تقاضای هفتگی وام مسکن با کاهش نرخ بهره به پایین ترین سطح از سپتامبر تا کنون، 7 درصد افزایش می یابد جنرال موتورز به مشکل تبدیل می شود که چنین مسائلی را در تجارت چینی خود پذیرفته است. با این حال، این شرکت به جز وعده خودروهای الکتریکی جدید و یک واحد تجاری جدید به نام The Durant Guild که خودروهای گران قیمت با حاشیه سود بالا را از ایالات متحده به چین وارد می کند، اطمینان زیادی در مورد چگونگی معکوس کردن این روند ارائه نکرده است. در حالی که بسیاری از برندهای آمریکایی در چین عملکرد خوبی ندارند، کاهش جنرال موتورز به ویژه قابل توجه است. عملیات جنرال موتورز در این ک

شور بسیار بزرگتر از رقیب بین شهری آن فورد موتور است. مثلا. همچنین پس از کنار گذاشتن فعالیت‌های اروپایی و تعطیلی خود در سایر نقاط، ردپای بسیار کمتری در سطح جهانی دارد تا عمدتاً بر آمریکای شمالی، چین و تا حدودی آمریکای جنوبی تمرکز کند. اتکای بیش از حد فقط به چند بازار می تواند مخاطره آمیز باشد. اما این منجر به کسب درآمدهای بی سابقه برای جنرال موتورز شده است ، زیرا شرکت تحت مدیریت مری بارا، عملکرد ضعیف خود را از بین برده است. خودروهای برقی می‌توانند فرصت جدیدی برای جنرال موتورز برای رشد جهانی باشند، اما سایت ورزشی کارشناسان می‌گویند در مقایسه با بهبود در چین در سال‌های آینده، نبردی دشوار خواهد بود. ″با تغییراتی که آنها اعمال کردند، با تمرکز مجدد بر آمریکای شمالی و چین، خروج از اروپا، اساسا، یک سناریوی مخاطره آمیز ایجاد می کند، اکنون که شما با برخی مسائل، مسائل متعدد، در بازار چین روبرو هستید. جف شوستر، معاون اجرایی LMC Automotive، یک ش

رکت گلوبال دیتا، گفت. کم رنگ کردن نتایج جنرال موتورز در سه ماهه اخیر نقش فعالیت های خود در چین را کم اهمیت جلوه داده است، از جمله پل جاکوبسون، مدیر مالی مالی، گفت  اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورسکه چین برای عملکرد مالی جنرال موتورز تع

یین کننده نیست، زمانی که او در مورد درآمد در ماه اکتبر صحبت کرد. بارا در ماه دسامبر گفت که چین بخش مهمی از تجارت جنرال موتورز است، اما این شرکت به مسائل دیگری نیز توجه می‌کند، که در آن زمان شامل سیاست منقرض شده دولت ”صفر کووید” و اعتراضات اخیر می‌شود. او در طول آموزش اینترنتی آنلاین جلسه انجمن مطبوعات خودرو گفت: ”ما هنوز فرصت را در آنجا می بینیم... بدیهی است که ما وضعیت ژئوپلیتیکی را نیز تماشا می کنیم. ما نمی توانیم در خلاء عمل کنیم.” اما ما همچنان فرصت را در آنجا می‌بینیم و به ارزیابی وضعیت ادامه خواهیم داد، اما برنامه‌های ما این است که در جایگاه رهبری خودروهای برقی باشیم. نقطه روشن جنرال موتورز در چین Wuling Hongguang Mini آن است که توسط یک سرمایه گذاری مشترک ساخته شده است که پرفروش ترین خودروی برقی در بازار است

. از زمانی که در اواسط سال 2020 به فروش رسید، این خودروی اقتصادی بیش از 1 میلیون دستگاه فروخته است. خودروهای الکتریکی SAIC-GM-Wuling Automobile Co. در روز دوشنبه، 17 می 2021، در ایستگاه های شارژ در پارکینگ کنار جاده ای در لیوژو، چین، به برق وصل می شوند. خودروهای الکتریکی SAIC-GM-Wuling Automobile Co. در روز دوشنبه، 17 می 2021، در ایستگاه های شارژ در پارکینگ کنار جاده ای در لیوژو، چین، به برق وصل می شوند. قیلای شن | بلومبرگ | گتی ایماژ با این حال، جاکوبسون در اوایل سال جاری گفت که مدیریت چین با همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش موارد کووید ب

اعث کاهش تقریباً 40 درصدی درآمد سهام برای عملیات در سال 2022 شده است. جنرال موتورز درآمدهای خود از چین را به عنوان درآمد گیم آنلاین سهام گزارش می‌کند، زیرا این کشور سرمایه‌گذاری مشترک را برای خودروسازان غیر چینی اجباری می‌کند - غیر از تسلا، که معافیت دریافت کرد . جنرال موتورز دارای 10 سرمایه گذاری مشترک، دو شرکت کاملاً خارجی و بیش از 58000 کارمند در چین است. برندهای آن شامل کادیلاک، بیوک، شورلت، وولینگ و بائوجون است. ″ما در حال حاضر شاهد تعداد زیادی موارد کووید در چین هستیم که مصرف کننده را کند کرده است. بنابراین ما انتظار داریم که افزایش کمی کند باشد، اما امیدواریم با گذشت زمان به سطوحی که ما به آن عادت کرده ایم بازگردد. او در 31 ژانویه طی تماسی با درآمد به خبرنگاران گفت. نه فقط کووید اما این فقط مربوط به همه گیری نیست. درآمد سهام از عملیات و سرمایه گذاری مشترک جنرال موتورز در چین از زمان اوج بیش از 2 میلیارد دلاری خود در سال 2

014 و 2015، 67 درصد کاهش یافته است. این شامل کاهش حدود 45 درصدی از آن زمان تا سال 2019 است - قبل از اینکه ویروس کرونا اقتصاد چین و تولید خودرو را فلج کند. در سال 2022، عملیات جنرال موتورز در چین، درآمدی معادل 677 میلیون دلار برای جنرال موتورز به دست آورد. مایکل دان، مدیر عامل ZoZo Go ، یک شرکت مشاوره متمرکز بر چین، برقی‌سازی و خودروهای خودران، گفت: ″این کووید نیست. این خیلی قبل از کووید شروع شد.” همچنین همزمان با تشدید تنش ها بین ایالات متحده و چین است. جای هیچ سوالی وجود ندارد و اندازه گیری آن غیرممکن است، اما قطعا یک عامل است.” دان، رئیس عملیات اندونزی جنرال موتورز در سال‌های 2013-2015، گفت که کاهش جنرال موتورز و سایر خودروسازان غیرداخلی همراه با کندی رشد بازار چین، رقابتی‌تر شدن خودروسازان چینی و تغییر به سمت خودروهای تمام برقی است - که یارانه‌های زیادی توسط

دولت دریافت می‌شود. آژانس ها او گفت: ”همه آنها در پنج سال گذشته واقعاً آن را به عنوان مارک های بازار متوسط ​​مورد توجه قرار داده اند. مصرف کنندگان

چینی به طور فزاینده ای مارک های چینی را خریداری می کنند.” ″این یک تغییر لرزه ای است... طرز فکر تغییر کرده است.” کارمندان در خط مونتاژ شاسی بلند Buick Envision در کارگاه کارخانه مونتاژ GM Dong Yue، که به طور رسمی با نام SAIC-GM Dong Yue Motors Co., Ltd در 17 نوامبر 2022 در Yantai، استان شاندونگ چین شناخته می شود، کار می کنند. کارمندان در خط مونتاژ شاسی بلند Buick Envision در کارگاه کارخانه مونتاژ GM Dong Yue، که به طور رسمی با نام SAIC-GM Dong Yue Motors Co., Ltd در 17 نوامبر 2022 در Yantai، استان شاندونگ چین شناخته می شود، کار می کنند. تانگ که | گروه ویژوال چین | گتی ایماژ استارت‌آپ‌های داخلی و خودروسازان به پکن کمک کرده‌اند تا هدف خود را برای افز

ایش نفوذ وسایل نقلیه انرژی‌های جدید - دسته‌ای که شامل خودروهای الکتریکی می‌شود، محقق کند. بر اساس گزارش انجمن خودروهای مسافری چین، بیش از یک چهارم خودروهای سواری فروخته شده در چین در سال گذشته، خودروهای انرژی نو بودند که پیش‌بینی می‌کند ضریب نفوذ در سال جاری به 36 درصد برسد. شرکت‌های محلی عجله داشتند تا بخشی از این رشد را در بازار خودرویی که به طور کلی در حال رکود بود، بدست آورند. استارت آپ هایی مانند  Nio به ترویج ایده وسایل نقلیه الکتریکی به عنوان بخشی از سبک

زندگی آرمانی و نماد وضعیت در چین کمک کرد. و افزایش کیفیت خودروهای برقی ساخت داخل به حمایت - و افزایش - غرور ملی گرایانه در میان مصرف کنندگان چینی کمک کرد. بر اساس گزارش انجمن خودروسازان چین، برندهای چینی از سال 2015 تا کنون 21 درصد سهم بازار را افزایش داده اند و به تقریباً نیمی از کل خودروهای سواری فروخته شده در چین در سال گذشته رسیده اند . برای مقایسه، فروش برندهای آمریکایی در ایالات متحده در آن زمان در حدود 45 درصد بوده است. شوستر گفت: «بدیهی است که بازار به تازگی در مکان متفاوتی قرار داشته است؛ بسیاری از آن سیاست محور هستند. تأثیر ناسیونالیسم چینی LMC Automotive گزارش می دهد که شرکت های چینی در سال گذشته نیمی از 10 خودروساز برتر این کشور را به خود اختصاص داده اند، در حالی که در سال 2015 تنها سه خودروساز بودند. قابل توجه ترین آنها BYD Auto است. یک خودروساز برقی که فروش آن از حدود 445000 دستگاه از آن زمان به بعد به نزدیک به 2 میلیون دستگاه در سال گذشته افزایش یافته است و آن را به یکی از پنج خودروساز برتر از نظر فروش در چین تبدیل کرده است. دان می‌گوید: «من فکر می‌کنم دلیل شماره یک افول جنرال

موتورز، این تمایل به ناسیونالیسم چینی است. این به شکلی است که چین اعلام کرده است که می‌خواهد سلطه‌گر جهانی در وسایل نقلیه الکتریکی باشد و تمام تلاش خود را برای پرورش قهرمانان ملی مانند BYD انجام می‌دهد. به غیر از جنرال موتورز، دیگر خودروسازان قدیمی آمریکایی - فورد و استلانتیس از نسل کرایسلر - خیلی بهتر عمل نکرده اند. هر دو رکود قابل توجهی در فروش تجربه کرده اند. با ای

ن حال، هیچ یک از این دو هیچ برنامه ای برای کنار گذاشتن بازار اعلام نکرده است. در فوریه، فورد سام وو ، یکی از مدیران سابق ویرپول را که در اکتبر به این خودروساز پیوست، به عنوان رئیس و مدیر اجرایی عملیات چین، از اول مارس، معرفی کرد. سهم بازار فورد در چین از سال 2019 تاکنون حدود 2 درصد بوده است که در مقایسه با 4.8 درصد در سال های 2015 و 2016، طبق بایگانی های سالانه این شرکت، کاهش یافته است. مشکلات فورد در چین فقط در خارج از کشور نیست. این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد که با تامین کننده چینی CATL در یک کارخانه باتری جدید 3.5 میلیارد دلاری برای خودروهای الکتریکی در میشیگان همکاری خواهد کرد. این قرارداد توسط برخی از جمهوری خواهان، از جمله سناتور مارکو روبیو از فلوریدا، که از دولت بایدن درخواست کرد، قرارداد فورد برای مجوز فناوری از CATL را بررسی کند، مورد انتقاد قرار گرفته است. جیم فارلی، مدیر عامل فورد در 13 فوریه 2023 در آزمایشگاه باتری این خودروساز در حومه دیترویت، از یک کارخانه جدید باتری 3.5 میلیارد دلاری EV در این ایالت برای تولید باتری‌های لیتیوم آهن فسفات یا باتری‌های LFP خبر داد. جیم فارلی، مدیر عامل فورد در 13 فوریه 2023 در آزمایشگاه باتری این خودروساز در حومه دیترویت، از یک کارخانه جدید باتری 3.5 میلیارد دلاری EV در این ایالت برای تولید باتری‌های لیتیوم آهن فسفات یا

باتری‌های LFP خبر داد. مایکل ویلند / CNBC جوینت ونچر بین Stellantis و Guangzhou Automobile Group تولید خودروهای جیپ در چین در اواخر سال 2022 پس از تصمیمی مبنی بر انحلال شراکت خبر فوری جدید و واردات خودروهای شاسی بلند خود به این کشور، اعلام ورشکستگی کرد . کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis گفته است که این شرکت رویکرد ”سبک دارایی” را در کشور دنبال می‌کند که بر افزایش سود متمرکز شده است و نه لزوماً فروش، که در سال 2022 7 درصد کاهش یافت. او ماه گذشته طی تماسی به خبرنگاران گفت: ”همچنین مهم است که متوجه شوی

د وضعیت مالی ما در چین به طور قابل توجهی بهبود یافته است.” در حالی که خودروسازان آمریکایی متمرکز شده اند، خودروسازان محلی چین همچنان به کسب جایگاه در بازار داخلی خود ادامه می دهند. ساندین مالک Nio می گوید: «مردم در چین افتخار می کنند. همان‌طور که «ساخت آمریکایی» در ایالات متحده وجو

د دارد و تمام میهن‌پرستی پشت آن، در چین، [این] یکسان است: «در نهایت، ما می‌توانیم یک تلفن بسازیم یا می‌توانیم ماشینی بسازیم که به خوبی یا بهتر از آن باشد. خودروسازان خارجی.»

  • سید مصطفی مصطفوی

مدیر عامل FanDuel، امی سایت تبلیغات هاو، علی رغم قد خفیفش، در میان جمعیت برجسته است. در اتاقی پر از مدیران در صنعت ورزش یا قمار، او اغلب یکی از معدود زنان است. اما هاو

به‌عنوان مدیر اجرایی رهبر بازار کشور در شرط‌بندی ورزشی، کانون توجه و یک مگافون است. FanDuel این هفته اعلام کرد که در سه ماهه چهارم سهم بازار خود را به 50 درصد از شرط بندی های ورزشی قانونی در ایالات متحده افزایش داد

ه است. هاو به سزار پیوست مدیر عامل تام ریگ و جاناتان کرافت رئیس نیوانگلند پاتریوتز در کنفرانس MIT Sloan Sports Analytics این هفته برای بحث در مورد رابطه عمیق بین صنعت شرط بندی و ورزش، نیاز به فناوری بهتر برای جذب و حفظ مشتریان و چشم انداز رقابتی بحث کردند

. جنسیت هاو هرگز مطرح نشد. اما در بسیاری از مکالمات - خارج از صحنه و پشت صحنه - واضح است که هاو به عنوان یک الگو برای سایر زنان در ورزش و قمار ایستاده است. و در اینجا، او شرکت خوبی دارد. رنی اندرسون معاون اجرایی و مدیر ارشد درآمد لیگ ملی فوتبال است که سال‌ها تلاش کرده است تا زنان بیشتری را به عنوان طرفدار فوتبال جذب کند. اندرسون گفت که داشتن زنان در نقش های رهبری تفاوت ایجاد کرده است. اندرسون در کنفرانس MIT Sloan به CNBC گفت: ”ما واقعاً کار می کنیم تا مطمئن شویم بهترین افراد را در بهترین مکان ها داریم - اگر در زمین، رختکن، اتاق هیئت مدیره باشد - در این موقعیت ها پیشرو هستند.” . ″ما در تلاش هستیم تا مطمئن شویم که ما فقط [زنان] را استخدام نمی کنیم، بلکه آنها را پیدا می کنیم، آنها را آموزش می دهیم، ما فرصت هایی را برای زنان فراهم می کنیم. ما نمی توانیم راضی باشیم.” جسیکا گلمن، که یکی از بنیانگذاران کنفرانس MIT Sloan است، مدیرعامل گروه Kraft Analytics است، شرکتی که تجزیه و تحلیل های ورزشی را برای تیم هایی مانند نیوانگلند پ

اتریوتز ارائه می دهد. او قرار دادن زنان بیشتر روی صحنه را در اولویت قرار داده است. او گفت: «امسال سی و هشت درصد از سخنرانان ما زن هستند، و این به نظر من است، زیرا تجزیه و تحلیل ها بینش های متفاوت و صدای متفاوتی را در هنگام حضور در هیئت مدیره به آنها می دهد. او گفت که نتیجه، مخاطبان متنوع تر و خط لوله بهتری از استعدادها است. گلمن، اندرسون و هاو در میان ده ها زن برتر در ورزش و قمار هستند که به شبکه سازی با یکدیگر اهمیت می دهند و همچنین به متخصصان جوان تر راهنمایی و مشاوره می دهند. گلمن گفت: ورزش یک عالم کوچک از جهان گسترده تر است، ”امیدوارم زنان بیشتری، به ویژه زنانی که در پست های ارشد هستند، از موقعیت های خود برای قدرت استفاده کنند.”

  • سید مصطفی مصطفوی

ESPN می‌خواهد مرکز سایت تبلیغات پخش زنده ورزش‌ها باشد - حتی برای رقابت‌هایش. به گفته افراد آشنا، این شبکه ورزشی با لیگ های بزرگ ورزشی و شرکای رسانه ای در مورد راه اندازی یک ویژگی در ESPN.com و برنامه رایگان ESPN آن گفتگو کرده است که کاربران را مستقیماً به جایی که یک رویداد ورزشی زنده در حال پخش است مرت

بط می کند. این می تواند شامل خدمات پخش ملی یا جهانی مانند اپل باشد TV+ و آمازون Prime Video یا یک سرویس ورزشی منطقه ای مانند Sinclair's Bally Sports+ یا Madison Square Garden Entertainment's MSG+. افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که شرکای رسانه ای واقعی هنوز مشخص نشده اند و هیچ جدول زمانی در مورد زمان راه اندازی چنین ویژگی وجود ندارد. مردم گفتند، با این حال، ESPN این ایده را به لیگ های بزرگ ورزشی و شرکت های رسانه ای ارائه کرده است تا اشتیاق آنها را بسنجد. به گفته دو نفر از افراد، در حالی که شرایط تجاری این مفهوم هنوز می تواند تغییر کند، ESPN مدلی را در نظر گرفته است که در آن از درآمد اشتراک کاربری که از طریق برنامه یا وب سایت ESPN برای یک سرویس پخش ثبت نام کرده است، کاهش می یابد. افرادی که با این موضوع آشنا هستند می گویند اگر مشتری قبلاً مشترک یک سرویس خاص شده باشد، ESPN هیچ پولی جمع آوری نمی کند و فقط پیوند را برای حسن نیت ارائه می دهد. به گفته مردم، ESPN همچنین ممکن است به کاربران در مورد بازی هایی که در تلویزیون خطی پخش می شوند هشدار دهد و نقش جدید خود را به عنوان راهنمای تلویزیونی ورزش های زنده تقویت کند. سخنگوی ESPN از اظهار نظر خودداری کرد. به گفته دو نفر از افراد، چندین صاحب شبکه‌های ورزشی منطقه‌ای خوش‌بینی خاصی نسبت به این ایده ابراز کرده‌اند، زیرا تلاش می‌کنند درآمد اشتراک را افزایش دهند در حالی که لیگ‌ها چشم‌انداز تجاری صنعت بزرگ‌تر را در یک اکوسیستم تحت سلطه استریم زیر سوال می‌برند. CNBC قبلاً گزارش داده بود که گروه ورزشی Diamond Sinclair پس از عدم پرداخت 140 میلیون دلار بدهی، در حال بررسی بازسازی ساختار ورشکستگی است . به گزارش وال استریت ژورنال، برادران وارنر دیسکاوری به لیگ هایی که قصد دارند به طور کلی از تجارت RSN خارج شوند، هشدار داده است . ورزش های بی نظم به طور فزاینده ای برای مصرف کنندگان دشوار می شود که چگونه یک بازی خاص را پیدا کنند زیرا بسته های حقوق توسط لیگ های ورزشی که به دنبال به حداکث

ر رساندن هزینه های حمل و نقل در بین شرکای استریم هستند، ایجاد شده است. یک بازی New York Yankees برای طرفداران منطقه نیویورک می تواند در تلویزیون خطی در شبکه YES، ESPN یا Warner Bros. Discovery پخش شود. TBS، یا می تواند در Amazon Prime Video، Apple TV+ یا NBCUniversal's Peacock پخش شود. مردم گفتند که ESPN می‌خواهد از وضعیت خودخوانده خود به عنوان "پیشرو جهانی در ورزش" استفاده کند تا در واقع اولین ایستگاه برای همه مصرف کنندگانی باشد که به دنبال مکان تماشای ورزش زنده هستند. در حال حاضر، ESPN فقط کاربران را به محتوای دارای مجوز ESPN پیوند می دهد. به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، این تقریباً 30 درصد از کل ورزش های پخش شده تلویزیونی یا پخش شده در ایالات متحده است. جیمی پیتارو رئیس ESPN عکاسی اس

تیو زک | فیلم جادویی | گتی ایماژ تمایل ESPN برای ترویج سایر خدمات استریم حاکی از تغییر استراتژیک در جنگ‌های استریم است. دیزنی کمتر روی به دست آوردن مشترکین استریم - و چشم - به هر قیمتی تمرک

ز کرده است. مدیران شرکت تاکید کرده اند که می خواهند سرمایه گذاران به جای رشد مشترکین، درآمد و سود را در اولویت قرار دهند، روندی که توسط سایر شرکت های رسانه ای از جمله نتفلیکس و برادران وارنر دیسکاوری آغاز شده است. شرکت‌های رسانه‌ای نیز با کاهش رشد استریم، تجارت خود را آغاز کرده‌اند . این فشارهای رقابتی محدود است و کار با یکدیگر را ارتقا می دهد. دیزنی و برادران وارنر دیسکاوری همچنین بر صدور مجوز محتوا برای سرویس‌های استریم رقیب برای افزایش درآمد به جای منحصر به فرد نگه داشتن محتوا تأکید دارند. مدیرعامل دیزنی، باب ای

گر، ماه گذشته از سازماندهی مجدد در سراسر شرکت خبر داد که ESPN را به یک بخش مستقل تبدیل کرد که توسط رئیس ESPN جیمی پیتارو اداره می شود. این حرکت ممکن است امور مالی ESPN را در طول تماس‌های درآمدی تحت نظارت دقیق‌تری قرار دهد. پیتارو روز چهارشنبه اعلام کرد که مدیریت زیر دست خود را ساده می کند تا تعداد گزارش های مستقیم خود را کاهش دهد. در حالی که دن لوب، سرمایه‌گذار فعال سال گذشته بر دیزنی فشار آورد تا ESPN را خارج کند یا بفروشد، ایگر گفت هیچ برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد. افشا: NBCUniversal Comcast شرکت مادر CNBC است. تماشا کنید: 100 روز اول باب ایگر پس از بازگشت به عنوان مدیرعامل دیزنی.

  • سید مصطفی مصطفوی

Kettle Foods که به خاطر سایت تبلیغات چیپس‌های سیب‌زمینی پخته شده در کتری شهرت دارد، اخیراً از آنچه «آینده دسته چیپس‌های سیب‌زمینی» نامیده می‌شود، رونمایی کرد: چیپس سرخ‌شده در هوا. سوپ کمپبلعرضه میان‌وعده‌های این برند، ساخته شده با فناوری در حال ثبت اختراع، آخرین نمونه شرط‌بندی بیگ فو

د بر روی علاقه مصرف‌کنندگان به همه چیزهایی است که در سرخ‌کن‌های هوا پخته می‌شوند. به گفته شرکت تحقیقات بازار The NPD Group ، در سال 2022، مصرف کنندگان آمریکایی نزدیک به 1 میلیارد دلار برای خرید سرخ کن های هوا هزینه کردند که 51 درصد نسبت به سال 2019 افزایش یافته است . فروش لوازم پخت و پز از سال 2017 افزایش یافته است و در روزهای اولیه شیوع همه گیر ا

فزایش یافته است زیرا مردم بیشتر در خانه غذا می پختند. و اکنون با بازگشت کارگران بیشتر به دفتر و صرف زمان کمتر در آشپزخانه، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به اجاق های همرفتی قابل حمل روی می آورند. جو دروچوسکی، مشاور صنعت خانگی در گروه NPD، گفت که نکته اصلی سهولت و سرعت استفاده از دستگاه به علاوه دستیابی به بافتی ترد بدون سرخ کردن است. و تولید کنندگان مواد غذایی می خواهند از این روند سرمایه گذاری کنند. کن هریس، شریک مدیریت در گروه مشاوره کادنت، گفت: ”آنها می گویند ضرورت مادر اختراع است. و در این مورد، ضرورت ادامه رشد خط برتر است.” ″بهترین راه برای رشد خط برتر این است که رفتاری را که قبلاً وجود دارد و

یافتن کاربرد جدیدی برای آن رفتار انجام دهید.” شرکت های بزرگ مواد غذایی مانند کرافت هاینزو نستلهدر اوایل همه گیری شاهد افزایش فروش بودیم. زمانی که مصرف‌کنندگان دوباره شروع به غذا خوردن در رستوران‌ها کردند و کمتر آشپزی می‌کردند، فروش تولیدکنندگان مواد غذایی به لطف افزایش دو رقمی قیمت همچنان در حال رشد بود. اما با افزایش قبوض خریداران در سال 2022، آنها شروع به خرید گزینه‌های ارزان‌تر کردند که منجر به کاهش حجم شد. از آنجایی که تورم کاهش می یابد و خرده فروشان بر تامین کنندگان فشار می آورند تا از ا

فزایش قیمت ها خودداری کنند ، شرکت های مواد غذایی مجبور شده اند در جای دیگری به دنبال رشد باشند. آدام گریوز، رئیس بخش پیتزا و تنقلات نستله ایالات متحده، گفت که این شرکت از طریق مارک های مواد غذایی منجمد خود به سمت رونق سرخ کن هوا متمایل شده است، به ویژه برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان. گریوز که خود صاحب دو سرخ کن

بادی است، می گوید: «این بزرگترین روندی است که در حال حاضر در آشپزی مدرن می بینیم. سال گذشته، نستله لقمه های پیتزا را تحت برندهای DiGiorno و Stouffer خود عرضه کرد. بسته‌بندی هر دو خط به مصرف‌کنندگان می‌گوید: «آن را در سرخ‌کن هوای خود امتحان کنید». دیگر محصولات نستله، مانند Hot Pockets، اکنون دستورالعمل‌

های پخت سرخ کن هوا را در کنار دستورالعمل‌های گرم کردن در مایکروویو و اجاق قرار می‌دهند. تایسون فودزنسبتاً زود به این روند جهش کرد و خط سرخ کردنی خود را در سال 2019 راه‌اندازی کرد. این محصولات، از نوارهای مرغ گرفته تا جدیدترین مواد افزودنی آن، نیش مرغ طعم‌دار پارمزان، حاوی 75 درصد چربی کمتری هستند. کولین هال، مدیر ارشد بازاریابی برند تایسون، گفت که این خط به حدود 100 میلیون دلار در خرده فروشی سالانه رسیده است. تایسون همچنین یک سوم راه را برای افزودن دستورالعمل های سرخ کن هوا به بسته بندی غذاهای آماده منجمد خود انجام داده است. هال گفت: «اگر به تعداد دفعات استفاده از آن به عنوان یک روش آماده سازی

نگاه کنید، حدود 5 درصد است. ″من فکر می کنم مصرف کنندگان می خواهند بیشتر از آن استفاده کنند، آنها گزینه های بیشتری برای

استفاده از آن می خواهند. بنابراین زمان بندی خوبی برای ما است که آن را روی بسته بندی خود قرار دهیم.” به گفته هال، که به داده‌های سلامت برند اخیر اشاره کرد، دستورالعمل‌های سرخ‌کن هوا باعث افزایش مطلوبیت برند تایسون می‌شود. او آن را با توجه به راحتی دستگاه و مزایای درک شده بر

ای سلامتی فرآیند پخت و پز بیان کرد. برای غذاهای دریایی Gorton’s Seafood سازنده چوب ماهی، جذب بیشتر به سرخ کردن در هوا وسیله ای برای حفظ مشتریانی است که در طول قرنطینه های

همه گیر به دست آورده است. جیک هالبروک، معاون بازاریابی گورتون، به CNBC گفت: «[این بیماری همه‌گیر] یک تغییر بسیار چشمگیر بود که بسیاری از خانواده‌های جدید را وارد دسته و برند ما کرد. و ما از طریق پیام‌رسانی و محصولاتمان سخت کار کرده‌ایم تا این مصرف‌کنندگان را در این دسته نگه داریم و آمریکایی‌ها را بیشتر غذاهای دریایی بخورند.» واگن داره پر میشه به گفته هالبروک، سرخ کردن در هوا دومین روش محبوب برای گرم کردن غذاهای آماده منجمد است. این شرکت که متعلق به Nissui است، با قرار دادن دستورالعمل های آشپزی سرخ کن هوا در وب سایت خود وارد این روند شد. سپس دستورالعمل ها را به بسته بندی اضافه کرد. در ژانویه، میگو پروانه ای سر

خ شده با هوا و فیله ماهی سرخ شده در هوا را معرفی کرد. گورتن فیله ماهی سرخ شده با هوا و میگو پروانه ای سرخ شده با هوا را در ماه ژانویه در سراسر کشور عرضه کرد. منبع: غذاهای دریایی Gorton میگوهای پروانه ای و فیله ماهی جدید گورتن قبل از بسته بندی با سرخ کردن هوا پخته می شدند، اما مصرف کنندگان می توانند با سرخ کردن مجدد غذای دریایی آن را گرم کنند. بسته بندی محصولات نشان می دهد که حاوی 50 درصد چربی کمتر است. هریس می‌گوید: «همه تا دو سال آینده در حالی که مرسوم است، از این کار استفاده خواهند کرد. سایر تولیدک

نندگان مواد غذایی که این روند را دنبال می کنند عبارتند از Kellogg، که در اوایل سال 2021 در پاسخ به سؤالات مشتری شروع به ارائه دستورالعمل های سرخ کن هوا برای محصولات گیاهی Morningstar Farms کرد. به همین ترتیب، غذاهای Hormelبا به‌روزرسانی بسته‌بندی و افزودن دستور العمل‌ها در وب‌سایت خود و ویدیوهای آشپزی در YouTube برای ایجاد سیب‌زمینی‌های سرخ‌کن اسپم و هش گوشت گاو ذرت مری کیچن، به تقاضای سرخ‌کن‌های بادی پاسخ داده است. نستله از این هم فراتر رفته و مصرف کنندگانی را هدف قرار داده است که هنوز سرخ کن بادی نخریده اند. در ماه دسامبر، با برندهای اینستا، سازنده دیگ اینستا و نسخه مخصوص سرخ کن هوا، همکاری کرد تا این دستگاه را هدیه دهد. هدایای مشابهی را در داخل نستله آمریکا برای کارمندانش برگزار کرد. گریوز تخمین می زند که تق

ریباً 60 درصد از خانواده های ایالات متحده در این نقطه سرخ کن هوا دارند. اما هنوز در همه جا حاضر نشده است. هریس گفت:

”اگر آن را با مایکروویو مقایسه کنید - تقریباً در خانه همه مایکروویو وجود دارد - سرخ کن هوا راه زیادی در پیش دارد.” با این حال، به خوبی در راه پیوستن به مایکروویو به عنوان یک عنصر اصلی در آشپزخانه های ایالات متحده است. به گزارش گروه NPD، در سال 2022، سرخ کن بادی از روی گریل ها و مولتی پزها عبور کرد

و به دستگاه شماره 4 پخت و پز تبدیل شد. تایسون هال گفت: «من فکر می‌کنم مردم در ابتدا فکر می‌کردند [سرخ‌کن هوا] چیزی است که ممکن است یک مد باشد. ″این شبیه به دهه 1970 است - مردم همین فکر را در مورد مایکروویو داشتند.”

 
  • سید مصطفی مصطفوی