مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

اگر صاحب کسب و کار هستید حتما از مطالب این وبلاگ دیدن کنید زیرا فوق العاده در موفقیت شما تاثیر گذار خواهد بود.

ESPN می‌خواهد مرکز سایت تبلیغات پخش زنده ورزش‌ها باشد - حتی برای رقابت‌هایش. به گفته افراد آشنا، این شبکه ورزشی با لیگ های بزرگ ورزشی و شرکای رسانه ای در مورد راه اندازی یک ویژگی در ESPN.com و برنامه رایگان ESPN آن گفتگو کرده است که کاربران را مستقیماً به جایی که یک رویداد ورزشی زنده در حال پخش است مرت

بط می کند. این می تواند شامل خدمات پخش ملی یا جهانی مانند اپل باشد TV+ و آمازون Prime Video یا یک سرویس ورزشی منطقه ای مانند Sinclair's Bally Sports+ یا Madison Square Garden Entertainment's MSG+. افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که شرکای رسانه ای واقعی هنوز مشخص نشده اند و هیچ جدول زمانی در مورد زمان راه اندازی چنین ویژگی وجود ندارد. مردم گفتند، با این حال، ESPN این ایده را به لیگ های بزرگ ورزشی و شرکت های رسانه ای ارائه کرده است تا اشتیاق آنها را بسنجد. به گفته دو نفر از افراد، در حالی که شرایط تجاری این مفهوم هنوز می تواند تغییر کند، ESPN مدلی را در نظر گرفته است که در آن از درآمد اشتراک کاربری که از طریق برنامه یا وب سایت ESPN برای یک سرویس پخش ثبت نام کرده است، کاهش می یابد. افرادی که با این موضوع آشنا هستند می گویند اگر مشتری قبلاً مشترک یک سرویس خاص شده باشد، ESPN هیچ پولی جمع آوری نمی کند و فقط پیوند را برای حسن نیت ارائه می دهد. به گفته مردم، ESPN همچنین ممکن است به کاربران در مورد بازی هایی که در تلویزیون خطی پخش می شوند هشدار دهد و نقش جدید خود را به عنوان راهنمای تلویزیونی ورزش های زنده تقویت کند. سخنگوی ESPN از اظهار نظر خودداری کرد. به گفته دو نفر از افراد، چندین صاحب شبکه‌های ورزشی منطقه‌ای خوش‌بینی خاصی نسبت به این ایده ابراز کرده‌اند، زیرا تلاش می‌کنند درآمد اشتراک را افزایش دهند در حالی که لیگ‌ها چشم‌انداز تجاری صنعت بزرگ‌تر را در یک اکوسیستم تحت سلطه استریم زیر سوال می‌برند. CNBC قبلاً گزارش داده بود که گروه ورزشی Diamond Sinclair پس از عدم پرداخت 140 میلیون دلار بدهی، در حال بررسی بازسازی ساختار ورشکستگی است . به گزارش وال استریت ژورنال، برادران وارنر دیسکاوری به لیگ هایی که قصد دارند به طور کلی از تجارت RSN خارج شوند، هشدار داده است . ورزش های بی نظم به طور فزاینده ای برای مصرف کنندگان دشوار می شود که چگونه یک بازی خاص را پیدا کنند زیرا بسته های حقوق توسط لیگ های ورزشی که به دنبال به حداکث

ر رساندن هزینه های حمل و نقل در بین شرکای استریم هستند، ایجاد شده است. یک بازی New York Yankees برای طرفداران منطقه نیویورک می تواند در تلویزیون خطی در شبکه YES، ESPN یا Warner Bros. Discovery پخش شود. TBS، یا می تواند در Amazon Prime Video، Apple TV+ یا NBCUniversal's Peacock پخش شود. مردم گفتند که ESPN می‌خواهد از وضعیت خودخوانده خود به عنوان "پیشرو جهانی در ورزش" استفاده کند تا در واقع اولین ایستگاه برای همه مصرف کنندگانی باشد که به دنبال مکان تماشای ورزش زنده هستند. در حال حاضر، ESPN فقط کاربران را به محتوای دارای مجوز ESPN پیوند می دهد. به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، این تقریباً 30 درصد از کل ورزش های پخش شده تلویزیونی یا پخش شده در ایالات متحده است. جیمی پیتارو رئیس ESPN عکاسی اس

تیو زک | فیلم جادویی | گتی ایماژ تمایل ESPN برای ترویج سایر خدمات استریم حاکی از تغییر استراتژیک در جنگ‌های استریم است. دیزنی کمتر روی به دست آوردن مشترکین استریم - و چشم - به هر قیمتی تمرک

ز کرده است. مدیران شرکت تاکید کرده اند که می خواهند سرمایه گذاران به جای رشد مشترکین، درآمد و سود را در اولویت قرار دهند، روندی که توسط سایر شرکت های رسانه ای از جمله نتفلیکس و برادران وارنر دیسکاوری آغاز شده است. شرکت‌های رسانه‌ای نیز با کاهش رشد استریم، تجارت خود را آغاز کرده‌اند . این فشارهای رقابتی محدود است و کار با یکدیگر را ارتقا می دهد. دیزنی و برادران وارنر دیسکاوری همچنین بر صدور مجوز محتوا برای سرویس‌های استریم رقیب برای افزایش درآمد به جای منحصر به فرد نگه داشتن محتوا تأکید دارند. مدیرعامل دیزنی، باب ای

گر، ماه گذشته از سازماندهی مجدد در سراسر شرکت خبر داد که ESPN را به یک بخش مستقل تبدیل کرد که توسط رئیس ESPN جیمی پیتارو اداره می شود. این حرکت ممکن است امور مالی ESPN را در طول تماس‌های درآمدی تحت نظارت دقیق‌تری قرار دهد. پیتارو روز چهارشنبه اعلام کرد که مدیریت زیر دست خود را ساده می کند تا تعداد گزارش های مستقیم خود را کاهش دهد. در حالی که دن لوب، سرمایه‌گذار فعال سال گذشته بر دیزنی فشار آورد تا ESPN را خارج کند یا بفروشد، ایگر گفت هیچ برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد. افشا: NBCUniversal Comcast شرکت مادر CNBC است. تماشا کنید: 100 روز اول باب ایگر پس از بازگشت به عنوان مدیرعامل دیزنی.

  • سید مصطفی مصطفوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی