نستله، تایسون و دیگر غولهای مواد غذایی روی رونق سرخکنهای هوا برای رشد فروش شرط میبندند
Kettle Foods که به خاطر سایت تبلیغات چیپسهای سیبزمینی پخته شده در کتری شهرت دارد، اخیراً از آنچه «آینده دسته چیپسهای سیبزمینی» نامیده میشود، رونمایی کرد: چیپس سرخشده در هوا. سوپ کمپبلعرضه میانوعدههای این برند، ساخته شده با فناوری در حال ثبت اختراع، آخرین نمونه شرطبندی بیگ فو
د بر روی علاقه مصرفکنندگان به همه چیزهایی است که در سرخکنهای هوا پخته میشوند. به گفته شرکت تحقیقات بازار The NPD Group ، در سال 2022، مصرف کنندگان آمریکایی نزدیک به 1 میلیارد دلار برای خرید سرخ کن های هوا هزینه کردند که 51 درصد نسبت به سال 2019 افزایش یافته است . فروش لوازم پخت و پز از سال 2017 افزایش یافته است و در روزهای اولیه شیوع همه گیر ا
فزایش یافته است زیرا مردم بیشتر در خانه غذا می پختند. و اکنون با بازگشت کارگران بیشتر به دفتر و صرف زمان کمتر در آشپزخانه، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به اجاق های همرفتی قابل حمل روی می آورند. جو دروچوسکی، مشاور صنعت خانگی در گروه NPD، گفت که نکته اصلی سهولت و سرعت استفاده از دستگاه به علاوه دستیابی به بافتی ترد بدون سرخ کردن است. و تولید کنندگان مواد غذایی می خواهند از این روند سرمایه گذاری کنند. کن هریس، شریک مدیریت در گروه مشاوره کادنت، گفت: ”آنها می گویند ضرورت مادر اختراع است. و در این مورد، ضرورت ادامه رشد خط برتر است.” ″بهترین راه برای رشد خط برتر این است که رفتاری را که قبلاً وجود دارد و
یافتن کاربرد جدیدی برای آن رفتار انجام دهید.” شرکت های بزرگ مواد غذایی مانند کرافت هاینزو نستلهدر اوایل همه گیری شاهد افزایش فروش بودیم. زمانی که مصرفکنندگان دوباره شروع به غذا خوردن در رستورانها کردند و کمتر آشپزی میکردند، فروش تولیدکنندگان مواد غذایی به لطف افزایش دو رقمی قیمت همچنان در حال رشد بود. اما با افزایش قبوض خریداران در سال 2022، آنها شروع به خرید گزینههای ارزانتر کردند که منجر به کاهش حجم شد. از آنجایی که تورم کاهش می یابد و خرده فروشان بر تامین کنندگان فشار می آورند تا از ا
فزایش قیمت ها خودداری کنند ، شرکت های مواد غذایی مجبور شده اند در جای دیگری به دنبال رشد باشند. آدام گریوز، رئیس بخش پیتزا و تنقلات نستله ایالات متحده، گفت که این شرکت از طریق مارک های مواد غذایی منجمد خود به سمت رونق سرخ کن هوا متمایل شده است، به ویژه برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان. گریوز که خود صاحب دو سرخ کن
بادی است، می گوید: «این بزرگترین روندی است که در حال حاضر در آشپزی مدرن می بینیم. سال گذشته، نستله لقمه های پیتزا را تحت برندهای DiGiorno و Stouffer خود عرضه کرد. بستهبندی هر دو خط به مصرفکنندگان میگوید: «آن را در سرخکن هوای خود امتحان کنید». دیگر محصولات نستله، مانند Hot Pockets، اکنون دستورالعمل
های پخت سرخ کن هوا را در کنار دستورالعملهای گرم کردن در مایکروویو و اجاق قرار میدهند. تایسون فودزنسبتاً زود به این روند جهش کرد و خط سرخ کردنی خود را در سال 2019 راهاندازی کرد. این محصولات، از نوارهای مرغ گرفته تا جدیدترین مواد افزودنی آن، نیش مرغ طعمدار پارمزان، حاوی 75 درصد چربی کمتری هستند. کولین هال، مدیر ارشد بازاریابی برند تایسون، گفت که این خط به حدود 100 میلیون دلار در خرده فروشی سالانه رسیده است. تایسون همچنین یک سوم راه را برای افزودن دستورالعمل های سرخ کن هوا به بسته بندی غذاهای آماده منجمد خود انجام داده است. هال گفت: «اگر به تعداد دفعات استفاده از آن به عنوان یک روش آماده سازی
نگاه کنید، حدود 5 درصد است. ″من فکر می کنم مصرف کنندگان می خواهند بیشتر از آن استفاده کنند، آنها گزینه های بیشتری برای
استفاده از آن می خواهند. بنابراین زمان بندی خوبی برای ما است که آن را روی بسته بندی خود قرار دهیم.” به گفته هال، که به دادههای سلامت برند اخیر اشاره کرد، دستورالعملهای سرخکن هوا باعث افزایش مطلوبیت برند تایسون میشود. او آن را با توجه به راحتی دستگاه و مزایای درک شده بر
ای سلامتی فرآیند پخت و پز بیان کرد. برای غذاهای دریایی Gorton’s Seafood سازنده چوب ماهی، جذب بیشتر به سرخ کردن در هوا وسیله ای برای حفظ مشتریانی است که در طول قرنطینه های
همه گیر به دست آورده است. جیک هالبروک، معاون بازاریابی گورتون، به CNBC گفت: «[این بیماری همهگیر] یک تغییر بسیار چشمگیر بود که بسیاری از خانوادههای جدید را وارد دسته و برند ما کرد. و ما از طریق پیامرسانی و محصولاتمان سخت کار کردهایم تا این مصرفکنندگان را در این دسته نگه داریم و آمریکاییها را بیشتر غذاهای دریایی بخورند.» واگن داره پر میشه به گفته هالبروک، سرخ کردن در هوا دومین روش محبوب برای گرم کردن غذاهای آماده منجمد است. این شرکت که متعلق به Nissui است، با قرار دادن دستورالعمل های آشپزی سرخ کن هوا در وب سایت خود وارد این روند شد. سپس دستورالعمل ها را به بسته بندی اضافه کرد. در ژانویه، میگو پروانه ای سر
خ شده با هوا و فیله ماهی سرخ شده در هوا را معرفی کرد. گورتن فیله ماهی سرخ شده با هوا و میگو پروانه ای سرخ شده با هوا را در ماه ژانویه در سراسر کشور عرضه کرد. منبع: غذاهای دریایی Gorton میگوهای پروانه ای و فیله ماهی جدید گورتن قبل از بسته بندی با سرخ کردن هوا پخته می شدند، اما مصرف کنندگان می توانند با سرخ کردن مجدد غذای دریایی آن را گرم کنند. بسته بندی محصولات نشان می دهد که حاوی 50 درصد چربی کمتر است. هریس میگوید: «همه تا دو سال آینده در حالی که مرسوم است، از این کار استفاده خواهند کرد. سایر تولیدک
نندگان مواد غذایی که این روند را دنبال می کنند عبارتند از Kellogg، که در اوایل سال 2021 در پاسخ به سؤالات مشتری شروع به ارائه دستورالعمل های سرخ کن هوا برای محصولات گیاهی Morningstar Farms کرد. به همین ترتیب، غذاهای Hormelبا بهروزرسانی بستهبندی و افزودن دستور العملها در وبسایت خود و ویدیوهای آشپزی در YouTube برای ایجاد سیبزمینیهای سرخکن اسپم و هش گوشت گاو ذرت مری کیچن، به تقاضای سرخکنهای بادی پاسخ داده است. نستله از این هم فراتر رفته و مصرف کنندگانی را هدف قرار داده است که هنوز سرخ کن بادی نخریده اند. در ماه دسامبر، با برندهای اینستا، سازنده دیگ اینستا و نسخه مخصوص سرخ کن هوا، همکاری کرد تا این دستگاه را هدیه دهد. هدایای مشابهی را در داخل نستله آمریکا برای کارمندانش برگزار کرد. گریوز تخمین می زند که تق
ریباً 60 درصد از خانواده های ایالات متحده در این نقطه سرخ کن هوا دارند. اما هنوز در همه جا حاضر نشده است. هریس گفت:
”اگر آن را با مایکروویو مقایسه کنید - تقریباً در خانه همه مایکروویو وجود دارد - سرخ کن هوا راه زیادی در پیش دارد.” با این حال، به خوبی در راه پیوستن به مایکروویو به عنوان یک عنصر اصلی در آشپزخانه های ایالات متحده است. به گزارش گروه NPD، در سال 2022، سرخ کن بادی از روی گریل ها و مولتی پزها عبور کرد
و به دستگاه شماره 4 پخت و پز تبدیل شد. تایسون هال گفت: «من فکر میکنم مردم در ابتدا فکر میکردند [سرخکن هوا] چیزی است که ممکن است یک مد باشد. ″این شبیه به دهه 1970 است - مردم همین فکر را در مورد مایکروویو داشتند.”
- ۰۱/۱۲/۱۴