مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

اگر صاحب کسب و کار هستید حتما از مطالب این وبلاگ دیدن کنید زیرا فوق العاده در موفقیت شما تاثیر گذار خواهد بود.

دیترویت تبلیغات سایت تبلیغات تحلیلگران وال استریت و صنعت برای نشانه هایی از سناریوی «تخریب تقاضا» برای صنعت خودروسازی ایالات متحده در سال جاری با افزایش نرخ بهره و دست و پنجه نرم کردن مصرف کنندگان با مسائل مربوط به قیمت خودرو و ترس از رکود، در حالت آماده باش هستند.

پیشنهاد میکنیم حتما مقاله چرا سنگاپور قوانین سفر جدیدی را برای بازدیدکنندگان از چین اعمال نمی کند؟ را بخوانید.

از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا در اوایل سال 2020، خودروسازان قدرت قیمت‌گذاری و سود بی‌سابقه‌ای را برای هر خودرو در میان تقاضای انعطاف‌پذیر و سطوح پایین موجودی به دلیل اختلالات زنجیره تامین و قطعات که بر تولید خودرو تأثیر می‌گذارد، تجربه کرده‌اند. این عوامل یک مشکل عرضه را برای صنعت خودرو ایجاد کردند، که Cox Automotive و دیگران معتقدند ممکن است به مشکل تقاضا تبدیل شود - درست همانطور که خودروسازان به آرامی تولید را بهبود می بخشند. جاناتان اسموک، اقتصاددان ارشد Cox Automotive، روز پنجشنبه گفت:

من از مقاله پادشاه آپارتمان میامی شرط می‌بندد پروژه لوکس جزیره فیشر جدیدش می‌تواند از رکود عبور کند خوشم اومد شما هم بخونید.

«ما مشکل عرضه را با مشکل تقاضا عوض می‌کنیم. کاکس 10 پیش بینی برای صنعت خودروی ایالات متحده در سال جاری دارد که به چنین نتیجه ای اشاره می کند. در اینجا آنها همراه با دلایلی هستند که چرا سرمایه گذاران باید به آنها توجه داشته باشند. 10. مشوق های فدرال خریداران ناوگان بیشتری را تشویق می کند تا راه حل های برقی را در نظر بگیرند در حالی که اعتبارات مالیاتی خودروهای برقی تحت قانون کاهش تورم نهایی نشده است، مشوق ها برای وسایل نقلیه تجاری و صاحبان ناوگان نوید یک مزیت بزرگ است. برخلاف خودروهای مصرفی که واجد شرایط دریافت اعتبار تا 7500 دلار هستند، ناوگان و وسایل نقلیه تجاری نیازی به رعایت الزامات سختگیرانه ایالات متحده برای قطعات داخلی و باتری ندارند. اسموک گفت: «این در واقع جایی است که ما فکر می کنیم بیشترین رشد در فروش خودروهای جدید در سال 23 خواهد بود. کاکس پیش بینی می کند که فروش خودروهای جدید ایالات متحده در سال 2023 به 14.1 میلیون برسد که نسبت به سال گذشته نزدیک به 13.9 میلیون افزایش اندکی دارد. 9. نیمی از خریداران خودرو با ابزارهای خرده فروشی دیجیتال درگیر خواهند شد

اصلا نوشته به‌دنبال واکنش طرفداران، به‌روزرسانی مجوز بازی باز Dungeons & Dragons به تعویق افتاد را از دست ندید.

همه‌گیری ویروس کرونا، فروشندگان خودروهای فرنچایز را مجبور کرد تا از خرده‌فروشی آنلاین بیشتر از خودروسازان استفاده کنند، زیرا مصرف‌کنندگان آن را خواستار بودند و بسیاری از نمایندگی‌های فیزیکی به دلیل بحران بهداشت جهانی تعطیل شدند. انتظار می‌رود این روند برای سال‌های آینده ادامه یابد، زیرا بسیاری از خودروسازان قول داده‌اند که تولید را با تقاضای مصرف‌کننده هماهنگ کنند. 8. افزایش حجم و درآمد عملیات خدمات نمایندگی به دلیل کمبود وسایل نقلیه جدید در دسترس و هزینه های بالاتر، مصرف کنندگان وسایل نقلیه خود را طولانی تر نگه می دارند.

خواندن مقاله دموکرات های کلیدی سنا، مدیر عامل شرکت Southwest را برای پاسخ به بحران تعطیلات تحت فشار قرار می دهند برای شما جذاب خواهد بود.

انتظار می رود که این امر باعث افزایش کسب و کار خدمات پس زمینه و درآمد فروشندگان در مقایسه با فروش آنها شود. فروشندگان سود قابل توجهی از خدمات وسایل نقلیه به دست می آورند. انتظار می‌رود این افزایش به جبران کاهش احتمالی گزینه‌های فروش و تامین مالی کمک کند. اسموک گفت: ”ما این را به عنوان یکی از لوازم نقره ای برای فروشندگان می بینیم.” بخش خدمات معمولاً خوب عمل می کند [و] در طول رکود اقتصادی تا حدودی ضد چرخه است. 7. معاملات تمام نقدی به سطوحی افزایش می‌یابد که در دهه‌های گذشته مشاهده نشده است نرخ‌های بهره بالا، خرید خودرو را برای خریداران اصلی چالش‌برانگیزتر و برای مصرف‌کنندگان ثروتمند کمتر اقتصادی می‌کند. انتظار می رود چنین شرایطی کسانی را که پول نقد دارند مجبور به خرید یک وسیله نقلیه بدون تامین مالی شود.

اگه سایت دارید و میخواهید در گوگل دیده شوید حتما مقاله آموزش سئو سایت رایگان و افزایش سئوی وبسایت SEO را بخوانید.

اسموک گفت که میانگین نرخ وام برای یک وسیله نقلیه جدید بیش از 8 درصد است. برای خودروهای دست دوم نزدیک به 13 درصد است. 6. مقرون به صرفه بودن وسیله نقلیه بزرگترین چالش پیش روی خریداران خواهد بود زمانی که نرخ‌های بهره پایین بود، مقرون به صرفه بودن وسایل نقلیه یک نگرانی بود. با افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای مبارزه با تورم، این موضوع بیشتر نگران کننده شده است. کاکس گزارش می دهد که قیمت خودرو در پایین ترین سطح خود قرار دارد. کاکس گفت که این افزایش ها منجر به افزایش متوسط ​​پرداخت های ماهانه 785 دلاری برای خودروهای جدید و 661 دلاری برای اجاره ها شده است.

اگه دوست دارید وبسایت داشته باشید روی طراحی سایت و ساخت سایت رایگان در گوگل با وب سایت ساز کلیک کنید.

میانگین قیمت فهرست یک خودروی جدید بالای 27000 دلار باقی مانده است، در حالی که میانگین قیمت تراکنش خودروهای جدید در سال گذشته در حدود 49500 دلار به پایان رسید. اسموک گفت: «نگرانی طولانی‌مدت این است که این امر باعث می‌شود چیزی که تولید می‌شود بیشتر به سمت لوکس بودن و دور شدن از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه منحرف شود، که به این معنی است که حتی بازار خودروی ایالات متحده نیز با مشکل قیمت درازمدت مواجه است».

ارزش خودروهای مستعمل برای دومین سال متوالی بالاتر از حد نرمال استهلاک خواهد داشت قیمت خودروهای دست دوم در دو سال اول همه‌گیری ویروس کرونا به دلیل دسترسی کم خودروها و کامیون‌های جدید به شدت افزایش یافت. قیمت عمده فروشی در ژانویه 2022 به اوج خود رسید. این قیمت در سال گذشته 14.9 درصد کاهش یافت و انتظار می رود تا پایان سال 4.3 درصد دیگر کاهش یابد. این کاهش ها هنوز برای جبران افزایش 88 درصدی قیمت شاخص از آوریل 2020 تا ژانویه 2022 کافی نیست. موجودی خودروهای مستعمل تقریباً 50 روز در حال تثبیت است - نزدیک به سطح سال 2019 قبل از اینکه همه گیر ویروس کرونا عرضه را تمام کند. 4. فروش خودروهای الکتریکی در ایالات متحده برای اولین بار از 1 میلیون دستگاه فراتر خواهد رفت کاکس گزارش می دهد که فروش خودروهای تمام الکتریکی با 66 درصد افزایش به بیش از 808000 دستگاه در سال گذشته در ایالات متحده رسیده است، بنابراین رسیدن به 1 میلیون دستگاه در میان ده ها مدل جدید که قرار است وارد بازار شوند، جهش زیادی نیست. خودروهای برقی حدود 5.8 درصد از خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده را تشکیل می دادند اسموک گفت که حدود 25 درصد از  خودروهای جدید فروخته شده در سال جاری، خودروهای برقی شده هستند. این رقم در سال 2022 از 15 درصد به 16 درصد افزایش خواهد یافت. 3. کل فروش خودروهای خرده فروشی در سال 2023 کاهش می یابد، زیرا فروش خودروهای جدید رشد می کند، فروش دست دوم کاهش می یابد. انتظار می رود خودروسازان برای افزایش کل فروش، بیشتر از سال های اخیر به فروش به مشتریان تجاری و ناوگان مانند خودروهای اجاره ای و آژانس های دولتی متکی باشند. خودروسازان فروش سودآورتر به مصرف کنندگان را در میان موجودی کم در سال های اخیر در اولویت قرار دادند. اما با پیش‌بینی کاهش تقاضای مصرف‌کننده، انتظار می‌رود شرکت‌ها برای پر کردن این شکاف تقاضا به فروش ناوگان روی بیاورند.

پیشنهاد میکنم مقاله تاثیر قرارداد تاریخی آب و هوا بر جهان را مطالعه کنید که خیلی عالیه.

سطح موجودی وسایل نقلیه جدید به افزایش خود ادامه خواهد داد انتظارات برای تقاضای کمتر در حالی است که صنعت خودروسازی به آرامی تولید خودروهای خود را افزایش می‌دهد که منجر به سطح موجودی بالاتر می‌شود. سطح موجودی در دو سال گذشته به دلیل مشکلات زنجیره تامین و قطعات بر تولید در پایین ترین حد خود قرار داشت. کاکس گزارش می دهد که سطوح موجودی بر اساس برند، با خودروسازان دیترویت - به ویژه Stellantis ، بسیار متفاوت است. - داشتن وسایل نقلیه کافی تویوتا به گفته کاکس کمترین روزهای عرضه خودرو را دارد. 1. اقتصاد با رشد آهسته بر بازار خودرو فشار وارد می کند علاوه بر نگرانی های اقتصادی، تمام پیش بینی های قبلی را با هم ترکیب کنید و این فشار زیادی بر صنعت خودروسازی ایالات متحده در سال آینده است. این نیز در زمانی اتفاق می‌افتد که خودروسازان میلیاردها دلار در خودروهای الکتریکی و فناوری‌های جدید مانند سیستم‌های پیشرفته کمک راننده و خودروهای خودران سرمایه‌گذاری می‌کنند. اسموک گفت: ”ما به یک فرود نرم اقتصادی امیدواریم، اما به هر حال معتقدیم که بازار خودرو در سال آینده متوقف خواهد شد.”

  • سید مصطفی مصطفوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی