فیلم های بیشتر، تنوع بیشتر، پول بیشتر: باکس آفیس در حال رسیدن به سطح قبل از کووید است
نزدیک به سه سال سایت تبلیغات است که باکس آفیس داخلی به دنبال اوج های دوران پیش از همه گیری بوده است، به این امید که فیلم های فرنچایز پرفروش جایگاه ها را پر کنند و پاپ کورن بفروشند. در حالی که ابرقهرمانان، خلبانان جنگنده و بیگانههای آبی تماشاگران سینما را به سینماها بازگرداندهاند، این جریان جیپ از SUV رانگلر 2024 در مرحله بعدی نبرد فروش خارج از جاده با فورد برانکو رونمایی کرد ثابت اخیر از فیلمهای با بودجه متوسط از طیف گستردهای از ژانرها است که فروش بلیت را تقویت کرده است. پل درگارابدیان، تحلیلگر ارشد رسانه در Comscore گفت: «ما در واقع در حال رسیدن به سطوح 2019 هستیم. «به یاد داشته باشید: سال 2019
بیتفاوت نبود. این سال با 11.4 میلیارد دلار دومین سال پرفروشترین سال باکس آفیس بود. عملکرد باکس آفیس 2019 در سال های اخیر به معیاری برای این صنعت تبدیل شده است زیرا نشان دهنده آخرین سال عادی تئاتر قبل از همه گیری کووید است . از زمانی که سینماها در اواخر سال 2020 دوباره به روی عموم باز شدند، باکس آفیس داخلی به طور پیوسته بهبود یافته است و هر سال فروش بیشتری را به فروش می رساند. سال گذشته، باکس آفیس به 7.5 میلیارد دلار رسید که 64 درصد بیشتر از 4.58 میلیارد دلار فروش بلیت در سال 2021 بود. اما نسبت به سال 2019 حدود 34 درصد عقب افتاد. تحلیلگران صنعت، باکس آفیس کوچکتر را به موجودی محدودتر اکرانهای سینما نسبت میدهند، نه بیعلاقگی عمومی مصرفکنندگان برای بازگشت به سینما. به هر حال، تعداد اکرانهای گسترده، آنهایی ک
ه در بیش از 2000 مکان افتتاح میشوند، تقریباً به همان درصدی کاهش یافته است که در مجموع کل گیشهها. A lifelike doll programmed to be a child's greatest companion and a parent's greatest ally turns murderous in Universal Studios and Blumhouse's "M3GAN." یک عروسک پیکاپ الکتریکی رم در رده خودروهای الکتریکی F-150 Lightning و GMC Hummer برتری خواهد داشت واقعی که برنامه ریزی شده است تا بهترین همراه کودک و بزرگترین متحد والدین باشد، در استودیوی یونیورسال و بلومهاوس “M3GAN” به قاتل تبدیل می شود. جهانی شاون رابینز، تحلیلگر ارشد در BoxOffice.com گفت: در سال 2023، این حجم بازمیگردد و به طور کلی بازار سالمتری را هدایت میکند. بین ژانویه تا 31 مارس، استودیوها 18 اکران گسترده را افتتاح کردند که 25 درصد کاهش را نسبت سرور ام تی ای به 24 نسخه منتشر شده در مدت مشابه در سال 2019 نشان داد. به طور مشابه، باکس آفیس سه ماهه اول در سال 2023 نیز 25 درصد عقب افتاده است و حدود 1.8 میلیارد دلار در طول اولین فروش کسب کرده است. سه ماه از سال، در مقایسه با 2.4 میلیارد دلار در سال 2019. تعداد فیلم های اکران شده برای صنعت مهم است. در سال 2022، تنها 16 اکران گسترده در طول سه ماهه اول وجود داشت و باکس آفیس 400 میلیون دلار کمتر از فروش بلیت داشت که به رقم 1.41 میلیارد دلار رسید. هم درگارابدیان و هم رابینز به CNBC گفتند که فیلمهای پرفروش و فرنچایز مهم هستند، اما جریان ثابت فیلمهای کمهزینه تا متوسط نیز برای موفقی
ت کلی صنعت حیاتی است. در حالی که دیزنی ″آواتار: راه آب” و ”مرد مورچه ای و زنبور: کوانتومانیا” در کنار برادران وارنر . «کرید III» و «گربهپوش چکمهپوش: آخرین آرزو» از یونیورسا
ل پرفروشترین فیلمها در طول سه ماه اول سال بودند، عناوین والد باغ زیتون چشم انداز درآمد را با افزایش فروش در همان فروشگاه افزایش می دهد اصلی مانند «M3GAN»، «عزیز انقلاب» و «خرس کوکائین» بسیار قوی بودند. نتایج، افزایش باکس آفیس کلی. رابینز گفت: ”دلگرم کننده ترین نشانه برای من این است که تنوع بیشتری نسبت به سال گذشته وجود دارد.” او خاطرنشان کرد که عناوین بیشتری برای مخاطبان بزرگسال مانند «۸۰ برای برادی» و «مردی به نام اتو» و همچنین فیلمهای ژانر بیشتری مانند «هواپیما»، «۶۵» و «تقوع در کابین» وجود دارد. و این نوع تنوع برای تماشاگران بالقوه سینما جذاب است. بر اساس مطالعه سایت ورزشی جدید آژانس استعدادهای متحد، حدود 33 درصد از مصرف کنندگان گفتند که اگر گیشه طیف گسترده تری از ژانرها و انتخاب های فیلم را ارائه دهد، بیشتر به سینما می رون
د. این نظرسنجی که از 2000 آمریکایی 15 تا 69 ساله انجام شد، همچنین نشان داد که 75 درصد از پاسخ دهندگان قصد داشتند در سال 2023 بیشتر از سال 2022 به سینما بروند. و فیلم های زیادی برای تماشاگران سینما وجود دارد. رابینز و درگارابدیان هر دو خاطرنشان کردند که با ورود به سه ماهه دوم سال، جدول 2023 بهبود خواهد یافت: آوریل ″فیلم برادران سوپر ماریو” - چهارشنبه ″هوا” - چهارشنبه ″نقاشی” - جمعه ″رنفیلد” - 14 آوریل ″جن گیر پاپ” - 14 آوریل “Evil Dead Rise” - 21 آوریل “Beau is Afraid” - 21 آوریل ″آنجا هستی، خدا؟ این من هستم، مارگارت” - 28 آوریل ممکن است ″نگهبانان کهکشان جلد 3″ - 5 مه “Fast X” - 19 مه ″پری دریایی کوچک” - 26 مه ژوئن “The Boogeyman” - 2 ژوئن ″مرد عنکبوتی: در سراسر آیه عنکبوتی” - 2 ژوئن ″ولگردها” - 9 ژوئن ″تبدیل شوندگان: ظهور جانوران” - 9 ژوئن ″عنصری” - 16 ژوئن ″فلش” - 16 ژوئن ″
شهر سیارکی” - 23 ژوئن “Joy Ride” - 23 ژوئن ″هارولد و مداد رنگی بنفش” - 30 ژوئن ″ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت” - 30 ژوئن درگارابدیان با اشاره به اینکه سه ماهه دوم تمام فصل فیلم تابستانی یا عناوینی مانند «باربی»، «مأموریت: غیرممکن - بخش اول» یا «اپنهایمر» را شامل نمیشود، گفت: «این یک لوح قاتل است». و با توجه به اینکه افراد بیشتری برای دیدن فیلم به بیرون می روند، رابین درآمدی بادآورده را پیش بینی می کند. سالنهای سینما جایی هستند که بیشتر تماشاگران سینما تریلرهایی را برای اکرانهای آینده میبینند و احتمالاً به تماشاگران انگیزه میدهند که بارها و بارها برای دیدن فیلمهای جدید به سینمای محلی خود بازگردند. رابینز گفت: «من قویاً معتقدم که سینما رفتن باعث می شود که سینما برویم. افشا: Comcast مالک NBCUniversal، شرکت مادر یونیورسال و CNBC است.
- ۰۲/۰۱/۱۷