مدیر عامل نایک قدرت را در خریدار Gen Z چین نشان می دهد
جان سایت تبلیغاتی دوناهو، مدیر عامل شرکت، روز پنجشنبه گفت که این شرکت ”واقعاً” روی مصرف کنندگان Gen Z در چین متمرکز است و خرده فروش پوشاک ورزشی همچنان شاهد تقاضای قوی در منطقه است، حتی در بحبوحه اختلالات مرتبط با کووید. ما هنوز برند شماره یک جالب و محبوب در شانگهای و پکن هستیم.
من از مقاله شرط بندی 500 میلیارد دلاری عربستان سعودی برای ساخت شهری آینده نگر در بیابان خوشم اومد شما هم بخونید.
ما واقعاً روی مصرف کننده Gen Z در چین تمرکز کرده ایم، ما شاهد واکنش بسیار خوبی از سوی مصرف کننده Gen Z هستیم که نوآورانه ترین محصولات را می خواهد و می خواهد. دوناهو به CNBC گفت: برندهایی که در سطح جهانی مرتبط هستند . او گفت: ”ما در سه ماهه دوم شاهد واکنش خوبی بودیم و در آینده نیز همان تمرکز و چشم انداز را داریم.” در پایان سه ماهه دوم مالی نایک، منتهی به 30 نوامبر
پیشنهاد میکنیم حتما مقاله اولین پرتاب فضایی مداری از بریتانیا قرار است روز دوشنبه انجام شود را بخوانید.
، «سیاست کووید صفر» چین همچنان به قوت خود باقی بود و 1500 فروشگاه نایک در سراسر منطقه تعطیل شدند که منجر به کاهش 3 درصدی فروش در مقایسه با سال قبل شد. عادت زنانه. درآمد در چین - سومین بازار بزرگ این غول کتانی از نظر درآمد - در دوره مشابه در سال 2021، زمانی که اختلالات کووید در منطقه با ثبات تر بود، 22 درصد کاهش داشت.
اصلا نوشته هیئت مدیره دیزنی خود را در معرض مداخله فعالان قرار داد، اما پلتز ممکن است بیش از حد دست به کار شده باشد را از دست ندید.
دوناهو به این موضوع اشاره نکرد که آیا اکنون که چین سیاست کووید صفر خود را لغو کرده و بازگشایی کرده است، هزینه ها افزایش یافته است یا خیر، اما او گفت که این شرکت مطمئن است که منطقه همچنان یک بازار قوی است. دوناهو میگوید: «ما برخی اختلالات را در چشمانداز خود لحاظ کردیم
خواندن مقاله دموکرات های کلیدی سنا، مدیر عامل شرکت Southwest را برای پاسخ به بحران تعطیلات تحت فشار قرار می دهند برای شما جذاب خواهد بود.
اما ما آن را گذرا میبینیم، ما همچنان به اصول چین اعتقاد داریم.» او گفت: ”ما در ساخت محصول هایپرمحلی سرمایه گذاری کردیم که در آن یک امتیاز نمادین مانند ایر فورس وان یا دانک را انتخاب می کنیم و آن را بومی سازی می کنیم تا برای مصرف کننده چینی مرتبط باشد - و مصرف کننده چینی واقعاً به آن واکنش نشان داد.” در چند فصل گذشته، نایک، مانند سایر خرده فروشان، با مازاد موجودی دست و پنجه نرم می کرد، اما دوناهو گفت که این مشکل عمدتاً در آمریکای شمالی است و شرکت قصد دارد تا پایان سال مالی در ماه مه شاهد عادی شدن سطوح باشد. ″مصرفکننده هنوز در حال پرداخت لیست قیمت محصولات نایکی است که میشناسند و دوست دارند. در مناطقی که موجودی اضافی داریم، که عمدتاً پوشاک در آمریکای شمالی است، ما در حال کار بر روی آن هستیم. ما تخفیف میدهیم
اگه دوست داری وبسایت داشته باشی روی طراحی سایت و ساخت سایت رایگان در گوگل با وب سایت ساز کلیک کنید.
و از طریق آن کار میکنیم. دوناهو گفت. اخیراً، غول کفشهای ورزشی سعی کرده است از عمدهفروشان به نفع استراتژی مستقیم به مصرفکننده فاصله بگیرد، اما در آخرین سه ماهه مالی خود، درآمد عمدهفروشی ۱۹ درصد افزایش یافت – عمدتاً به این دلیل که شرکت در نهایت موجودی
اگه سایت داری و میخوای در گوگل دیده بشوید حتما مقاله آموزش سئو سایت رایگان و افزایش سئو وبسایت SEO را بخوانید.
را برای فروش به آنها در اختیار داشت. شرکای نایک سرمایه گذاری زیادی روی استراتژی مستقیم به مصرف کننده خود انجام داده است، اما دوناهو این تمرکز را در روز پنجشنبه نادیده گرفت و گفت که عمده فروشان برای نایک ”بسیار بسیار مهم” هستند. او گفت: «مصرفکنندگان در عصر حاضر میخواهند به آنچه میخواهند، زمانی که آن را میخواهند، چگونه میخواهند، برسند، و در صنعت ما، آنها کاملاً واضح بودهاند که بدون در نظر گرفتن کانال، یک تجربه خرید با کیفیت و ثابت میخواهند.»
پیشنهاد میکنیم حتما مقاله تاثیر قرارداد تاریخی آب و هوا بر جهان را مطالعه کنید که خیلی عالیه.
مدیر ارشد اجرایی همچنین نگرانیهای مربوط به محیط کلان را نادیده گرفت و گفت: «ما برای هر چیزی آمادهایم، اما تمرکز ما این است که مطمئن شویم در این دوره قویتر میشویم، صرفنظر از نحوه عملکرد تورم و اقتصاد».
- ۰۱/۱۰/۲۳