مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

اگر صاحب کسب و کار هستید حتما از مطالب این وبلاگ دیدن کنید زیرا فوق العاده در موفقیت شما تاثیر گذار خواهد بود.

30 نکته مطمئن برای تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل موفق

پنجشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴ ب.ظ

ممکن است بدانید یا ندانید که من همیشه سردبیر Copyblogger نبوده‌ام - من قبلاً سال‌ها (و سال‌ها) را صرف یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک نویسنده و ویراستار آزاد کردم.

و در آن زمان، من یک خواننده کپی بلاگر بودم. من بنیانگذار سایت برایان کلارک یا مدیر ارشد محتوای سابق سونیا سیمون را نمی‌شناختم و از طرفی به دنبال افزایش مشتری بیشتر بودم.

اما وانمود کردم که این کار را کردم. 🙂البته من به کسی نگفتم که ... من فقط راهنمایی های زیادی از Copyblogger دریافت کردم که به من کمک کرد تا خدمات نوشتن و ویرایش خود را برای موفقیت در موقعیتی قرار دهم که احساس می کردم آنها را می شناسم.

اگرچه این فقط یک وب سایت با محتوایی بود که من می خواندم، Copyblogger از سفر اولیه من برای کاوش در ایده های کسب و کار آنلاین پشتیبانی کرد .

آیا باید یک نویسنده مستقل باشم؟

من امروز همه اینها را مطرح می کنم زیرا خوشحالم که اگر بخواهید آن را پرداخت می کنم و لیستی از 30 مرحله برتر Copyblogger را به اشتراک می گذارم که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه به عنوان یک نویسنده مستقل درآمد کسب کنید .

اما قبل از اینکه من این کار را انجام دهم، ممکن است از خود بپرسید که آیا باید یک نویسنده آزاد باشید یا چگونه می توانید یک نویسنده آزاد بدون تجربه شوید.

البته، هر مسیر شغلی دارای مزایا و معایبی است، و حتی اگر تجربه داشته باشید، مهم است که بدانید استعدادهای نویسندگی شما فقط شما را به این نتیجه رسانده است.

وقتی یک نویسنده آزاد می شوید، یک تجارت خدماتی را توسعه می دهید. نویسندگان حرفه ای معمولاً می دانند که چگونه فروش داشته باشند و روابط مشتری را مدیریت کنند. این یک تلاش کارآفرینانه است که به اخلاق بازاریابی قوی و همچنین مهارت های اداری و بین فردی دقیق نیاز دارد (زبان رزومه عمومی من را ببخشید).

چگونه یک نویسنده مستقل شویم

آیا این حرکت مناسب برای شما به نظر می رسد؟ همه چیز آماده است که یاد بگیرید چگونه یک نویسنده آزاد باشید؟

راهنمای زیر به شما نشان می دهد که از کجا شروع کنید، حتی اگر تجربه ای ندارید.

بیایید شیرجه بزنی، حتما مقاله راز ایجاد رابطه با اینفلوئنسرها را مطالعه کنید.

1. با اصول اولیه شروع کنید

هزینه کار به عنوان یک نویسنده مستقل در فضای دیجیتال در مقایسه با یک تجارت آجر و ملات بسیار ناچیز است.

حداقل چیزی را که برای برداشتن اولین قدم به عنوان یک نویسنده جدید نیاز دارید، روشن کنید .

اگر شما هم مانند من هستید، به تعداد زیادی دفترچه یادداشت Moleskine نیز برای ایده ها و پیش نویس نیاز دارید.

اما ببینید؟ هیچ چیز خیلی پیچیده نیست.

2. اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را ارزیابی کنید

فکر کردن به تمام پروژه هایی که برای کسب و کار خود برنامه ریزی کرده اید، سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

اما یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید، توانایی تمرکز بر کار فعلی و اهداف کوتاه‌مدت است که تجسم فعلی خدمات نوشتن شما را در حال اجرا نگه می‌دارد.

لازم نیست جاه طلبی های خود را فراموش کنید. فقط باید زمان خود را به درستی اولویت بندی کنید.

برای شما، یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل می تواند چیزی شبیه هزینه کردن باشد:

  • 90 درصد از وقت خود را به مسئولیت های فوری خود می پردازید
  • 10 درصد از زمان خود را بر روی آن پروژه بزرگ بعدی کار می کنید

زیرا، به یاد داشته باشید، اگر به اهداف کوتاه مدت خود نرسید، هرگز به اهداف بلندمدت خود نخواهید رسید.

3. ترتیبی از عملیات در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد ایجاد کنید

هنگامی که به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود دست یافتید، برای کارهایی که باید انجام دهید، سفارشی را انتخاب کنید.

کدام پروژه های بازاریابی به شما کمک می کند اولین مشتریان خود را بدست آورید؟

اگر چیزی ایده خوبی به نظر می رسد، اما هنوز وقت یا بودجه ای برای آن ندارید، باعث حواس پرتی شما می شود که زودتر از آن پول در بیاورید.

در طی این فرآیند، اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود را بیشتر محدود خواهید کرد. به سرعت عوامل حواس پرتی را به لیست "امکان آینده" خود منتقل کنید، برای زمانی که در موقعیت بهتری برای مقابله با آنها هستید.

4. تشخیص دهید که مجموعه مهارت های شما به کسب و کارها کمک می کند

مردم اغلب در درک چگونگی امرار معاش آنلاین ، به ویژه به عنوان یک نویسنده، مشکل دارند.

برخی ممکن است تصور کنند که شما داستان می نویسید. شاید بپرسند که آیا شما سرگرمی کار می کنید؟ درک این ژانرها تا حدودی آسان است.

بنابراین، وقتی می گویید این نوع نوشتن شما نیست، سردرگمی ایجاد می شود - همراه با این تصور که احتمالاً فقط ایده های پست وبلاگ را به عنوان یک سرگرمی پرتاب می کنید.

این مانع می تواند تصویر شما را به عنوان یک نویسنده مخدوش کند.

همچنین این باور نادرست را تداوم می بخشد که بازاریاب محتوای خبره Copyblogger، Alaura Weaver در مورد چگونگی زندگی به عنوان یک نویسنده در زمانی که نوشتن خلاق صورت حساب ها را پرداخت نمی کند، در مورد آن نوشته است :

چون تقریبا همه می توانند کلمات بنویسند، هرکسی می تواند نویسنده باشد.

آماتورها در نوشتن خوب و استراتژیک برتری ندارند و این چیزی است که شما را متمایز می کند.

شما به این فکر می کنید که از مهارت های ارتباطی خود برای کمک به دیگران برای انتقال واضح پیام های خود استفاده کنید.

5. قیمت نوشته های آزاد خود را تعیین کنید

بسیاری از مردم نمی دانند چگونه محتوای بهتری بنویسند و ایده ها را در ذهن خود به جملات و پاراگراف های منسجم تبدیل کنند.

خدمات نویسندگی حرفه ای شما می تواند نیازهای آنها را برآورده کند.

بر این اساس، باید قیمت های خود را با اطمینان تعیین کنید. و لازم نیست که یک فرآیند طاقت فرسا باشد، حتما مقاله درآمد از نویسندگی را مطالعه کنید.

اصول اولیه را در 5 مرحله بدون استرس برای قیمت گذاری خدمات خود بیاموزید .

6. نشان دهید که وقف تولید کار عالی هستید

اثباتی که از نرخ های حرفه ای شما پشتیبانی می کند، یک برد-برد است.

شما اخلاق بازاریابی خود را به مشتریان خود منتقل خواهید کرد، به طوری که احساس نمی کنید یک بازاریاب شلخته هستید و مشتریان شما تصویر واضحی از تجارت با شما خواهند داشت.

ترکیبی از بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ به شما کمک می کند تا به این هدف برسید. اطلاعات بیشتر در مورد هر دوی این عناصر داستان‌فروشی در نکات آینده.

7. جزئیاتی را که هنگام ارزیابی یک پروژه نویسندگی مستقل در نظر می گیرید، مشخص کنید

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات برتر، نمی توانید هر پروژه ای را که کسی پیشنهاد می کند بپذیرید. این واقعیتی است که وقتی در مورد کشف چگونگی تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد هیجان زده هستید، به راحتی می توان از آن چشم پوشی کرد.

شما باید با شغل مناسب باشید و کار باید با شما همخوانی خوبی داشته باشد.

جمع آوری اطلاعات در مورد یک پروژه به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا آن پروژه برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر و همچنین به شما این امکان را می دهد که خدمات خود را - قبل از اینکه مشتری پولی به شما بدهد - به گونه ای تنظیم کنید که نرخی را که در ازای امتیاز استثنایی خود دریافت می کنید، توجیه کند. کار

شما نشان می دهید که به شدت بر روی اهداف تجاری مشتری خود متمرکز هستید - و حتی ممکن است این اهداف را بیشتر از او در نظر گرفته باشید.

برخی از سوالاتی که ممکن است بپرسید عبارتند از:

  • آیا مشتری بودجه ای برای این پروژه دارد؟ اگر چنین است، آن چیست؟
  • هدف تجاری مشتری چیست؟
  • چگونه این پروژه در استراتژی بازاریابی مشتری قرار می گیرد؟
  • آیا مشتری قصد دارد تغییراتی در پروژه تکمیل شده (یعنی ویرایش متن) ایجاد کند؟ یا، آیا کار بعدی که مشتری یا سایر ارائه دهندگان خدمات مرتبط با این پروژه انجام خواهند داد (یعنی قالب بندی، طراحی گرافیکی) وجود دارد؟
  • آیا این پروژه ای است که می تواند به کار منظم (روزانه، هفتگی، ماهانه) منجر شود یا این یک کار یکباره است؟

8. یک پیشنهاد خدمات قانع کننده ارائه دهید

پس از ارزیابی یک پروژه، در صورتی که مشتری بالقوه شما را استخدام کند، آنچه را که تولید خواهید کرد، مشخص کنید .

و مهمتر از همه، جزئیاتی در مورد اینکه چگونه خدمات شما به آنها کمک می کند تا به آنچه می خواهند، ارائه دهید.

هنگامی که مزایای پیشنهاد خود را نیز ارائه می دهید، اطلاعاتی را که مشتری احتمالی شما در ابتدا درخواست کرده بود ارائه می دهید و به طور بالقوه حتی باعث ایجاد هیجان در مورد همکاری شما می شود.

9. ضرب الاجل های خود را تعیین کنید (و رعایت کنید).

اگر مشتری شما مهلت خاصی به شما می دهد، به خودتان مهلتی بدهید که حتی زودتر از مهلت او باشد.

هر چه زودتر بهتر - به شما زمان می دهد تا با رویدادهای غیرمنتظره ای که ممکن است در تجارت یا زندگی شما رخ دهد رسیدگی کنید و همچنان به قولی که به مشتری خود داده اید عمل کنید.

اگر مشتری شما در مورد یک ضرب الاجل مبهم است، بر اساس اطلاعاتی که در مورد پروژه خود جمع آوری می کنید، یک ضرب الاجل دقیق برای آنها تعیین کنید. سپس به مشتری خود بگویید که پروژه چه زمانی کامل می شود و ضرب الاجل را رعایت کنید (یا شکست دهید).

 

10. ارتباط برقرار کنید که مشتریان باید با شرایط خدمات و سیاست پرداخت شما موافقت کنند

همانطور که تعیین قیمت شما نباید استرس زا باشد، داشتن شرایط خدمات و خط مشی پرداخت نیز نباید ترسناک باشد.

شما می توانید آنها را به عنوان یک "فرم جامع سوالات متداول" در نظر بگیرید که مشتریان شما باید قبل از همکاری با شما بررسی کنند و با آن موافقت کنند.

برخی از جنبه ها برای همه مشتریان استاندارد خواهد بود و برخی دیگر را هر بار سفارشی خواهید کرد.

عناصری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • شرح مفصلی از اهداف مشتری برای پروژه
  • چگونه خدمات شما به طور خاص هر هدف را برآورده می کند
  • مهلت پروژه شما - تاریخ و زمانی که پروژه تکمیل شده را برمی گردانید
  • تعداد بازبینی‌های موجود در قیمت شما
  • گزینه های روش پرداخت و زمان پرداخت
  • بهترین راه برای اینکه مشتری در صورت داشتن سوال با شما تماس بگیرد
  • مشتری چه زمانی و چگونه رسید تراکنش پرداخت را دریافت می کند
  • اگر کارفرما پس از پرداخت وجه، اما قبل از اتمام پروژه، کار درخواستی را لغو کند، چه اتفاقی خواهد افتاد
  • هزینه ها و پیامدهای اضافی که در صورت داشتن درخواست اضافی که فراتر از شرایط ذکر شده باشد، متحمل خواهد شد

هنگامی که مشتری به صورت کتبی موافقت کرد، شما یک قرارداد کاری دارید که در صورت بروز سردرگمی می توانید به آن مراجعه کنید.

وقتی اولین شرایط خدمات و خط‌مشی پرداخت خود را پیش‌نویس می‌کنید، لازم نیست همه سناریوهای ممکن را که ممکن است ایجاد شود پوشش دهید.

در عوض، آنها را به عنوان اسناد "زنده" در نظر بگیرید که می توانید با آنها به روز کنید:

  • قوانینی برای جلوگیری از مشکلات رایج
  • جزئیات اضافی که به مشتریان شما کمک می کند تا پیشنهادات شما را درک کنند
  • فرآیندهایی که گردش کار شما را آسان تر می کند

کسب و کار شما و مشتریان آینده هر دو از این نوع تجدید نظرها سود خواهند برد.

20. بازگشت سرمایه را به مشتریان ارائه دهید

شما می خواهید روشن کنید که خدمات نوشتن شما فقط کلماتی را در یک صفحه برای مشتریان ارائه نمی کند - شما نتایجی را برای کسب و کار آنها دریافت می کنید.

اگر کاری که برای یک مشتری انجام می‌دهید باعث شود سودی بیشتر از هزینه پرداخت شما باشد، همه برنده می‌شوند. شما به اندازه ای که ارزش دارید دستمزد دریافت می کنید و آنها از پرداخت هزینه های بالایی برای خدمات شما خوشحال می شوند.

آکادمی کپی بلاگر به شما می آموزد که چگونه از ارزش های کسب و کار نویسنده باشید.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش تحول آفرین و جامعه پویا نویسندگان ما هستید، اینجا را کلیک کنید .

21. صندوق ورودی ایمیل خود را سازماندهی کنید

نگه داشتن صندوق ورودی بی عیب و نقص به شما کمک می کند به موقع به مشتریان احتمالی پاسخ دهید. وقتی حرفه ای می شوید و یاد می گیرید که چگونه یک نویسنده آزاد شوید، سازمان بسیار مهم است.

از پوشه ها یا برچسب ها برای پیگیری انواع مختلف درخواست ها استفاده کنید تا بتوانید در آینده به راحتی به آنها مراجعه کنید.

همچنین، بهترین زمان ارسال ایمیل‌های مهم را انتخاب کنید .

22. با تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد از سیستم ها و فرآیندها برای مدیریت زمان خود استفاده کنید

نویسندگان مستقل معمولاً خطوط زمان حرفه ای و شخصی خود را محو می کنند که می تواند منجر به از دست دادن و فرسودگی شغلی شود.

وقتی خدمات نوشتاری خود را به عنوان یک تجارت در نظر می گیرید، درست مانند کارمند یک شرکت، زمانی را برای کار و زمانی را برای اوقات فراغت تعیین کرده اید.

شما کارمند شرکت خود هستید، بنابراین رویه هایی را در نظر بگیرید که به شما کمک می کند زمان خود را مدیریت کنید ، مانند تشریح فعالیت های خود در طول یک روز کاری معمولی و ایجاد الگوهایی که به شما کمک می کند به سوالات متداول پاسخ دهید.

23. برای کسانی که از قبل به دنبال کپی رایترها یا بازاریاب های محتوا هستند، بازاریابی کنید

این یکی در زمان و تلاش شما بسیار صرفه جویی می کند.

به جای اینکه بخواهید کسی را متقاعد کنید که نیاز به استخدام یک کپی رایتر یا بازاریاب محتوا دارد، مستقیماً با کسی که قبلاً به دنبال استخدام یک کپی رایتر یا بازاریاب محتوا است صحبت کنید.

وظیفه محتوای شما این است که مشتریان بالقوه را در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارند آموزش دهد و در عین حال به آنها نشان دهد که اگر می توانند از کمک اضافی استفاده کنند، فرد مناسبی برای استخدام هستید .

24. زمانی که یک نویسنده آزاد می شوید، تخصص داشته باشید

در اینجا یک برد-برد دیگر هم برای کسب و کار و هم برای مشتریان بالقوه شما وجود دارد.

هنگامی که شما یک متخصص موضوع هستید یا در یک نوع نوشتن تخصص دارید، زمان آسان تری برای بازاریابی کسب و کار خود خواهید داشت و مشتریان بالقوه بلافاصله تصویر واضحی از خدماتی که ارائه می دهید دریافت خواهند کرد.

انتشاراتی که شما مقالاتی را برای آنها ارسال می کنید نیز می توانند به عنوان "چشم انداز" در نظر گرفته شوند.

تخصص شما باعث می شود برای انتشاراتی که به دنبال بهترین توصیه برای خوانندگان خود هستند، ارزشمندتر شوید.

25. عاشق کار خود باشید

یک جمله از سونیا این طرز فکر را برای اینکه چگونه یک نویسنده آزاد باشیم را در بر می گیرد:

"اگر زبان و موضوع خود و کار کنار هم قرار دادن کلمات را دوست ندارید، بقیه اینها واقعاً معنی ندارند."

26. داستان خود را بنویسید و ویرایش کنید

به افرادی که می گویند نوشتن آزاد برای آنها کارساز نبوده و به چیزهای منفی که ممکن است در مورد یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد بگویند گوش ندهید.

اگر برای آنها مناسب نبود، به این معنی نیست که دنبال کردن نویسندگی آزاد انتخاب بدی برای شما است.

عوامل زیادی در مورد موقعیت آنها وجود دارد که شما نمی دانید، از جمله رویکرد آنها به تجارت و آموزش آنها (یا عدم وجود آن).

فقط شما می دانید که قرار است چه کاری انجام دهید.

27. سیستم پشتیبانی خود را بسازید

وقتی انتقادهایی را که سازنده نیستند فیلتر کردید، کسانی را که از شما حمایت می کنند پیدا کنید .

وب‌سایت‌های مورد علاقه شما احتمالاً دارای انجمن‌های آنلاینی هستند که می‌توانید به آنها بپیوندید، یا می‌توانید گروه‌های حرفه‌ای را در پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و لینکدین مرور کنید.

28. شخصاً ارتباط برقرار کنید

جلسات و کنفرانس های حضوری می تواند به شما کمک کند تجارت دیجیتال خود را توسعه دهید.

رویدادهای زنده مملو از مشتریان و همکاران بالقوه است.

29. در مورد نوشتن آزاد منعطف باشید

ممکن است سال اول شما (یا چند سال اول) به عنوان یک نویسنده آزاد دقیقاً آنطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرود.

در واقع، احتمالا این کار را نخواهد کرد. به یک نویسنده مستقل خوش آمدید.🙂

30. اشتباهات را دوباره قاب بندی کنید

این کاملا طبیعی است که در سفر تجاری خود اشتباه کنید. نویسندگان آزاد موفق اهداف خود را تنظیم می کنند، مهارت های جدید را یاد می گیرند و به کار خود ادامه می دهند.

اگر احساس می کنید گیر افتاده اید، همیشه می توانید به نکته شماره 1 برگردید و سپس آنچه را که می خواهید در سال آینده انجام دهید مشخص کنید.

  • سید مصطفی مصطفوی

نویسنده مستقل

نظرات  (۱)

sdsdsd

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی