مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

مدیران کسب و کار

وبلاگی مخصوص صاحبان کسب و کار ایران

اگر صاحب کسب و کار هستید حتما از مطالب این وبلاگ دیدن کنید زیرا فوق العاده در موفقیت شما تاثیر گذار خواهد بود.

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

در هماهنگی با واکنش پس از قرنطینه،سایت تبلیغات پس از بوریس در برابر ناهنجاری، لباس پوشیدن هوشمند بازگشته است. به بافتنی های ساده، ژاکت های راحت و شلوارهای دوخت فکر کنید سایمون چیلورز جمعه 23 ژوئن 2023 ساعت 11:00 BST .3 منممکن است قضاوت در مورد وضعیت کشور بر اساس مدل موی اخیر حزب محافظه‌کار مضحک باشد، اما به عنوان یک فشارسنج بصری برای تغییر خلق و خوی که در مد مردان اتفاق می‌افتد، به پول بستگی دارد. آنچه که موهای بوریس جانسون نشان می داد - ضد شیک کودکانه - در مقابل کاری که ریشی سوناک انجام می دهد - صاف، مرتب و بزرگسال - با روند فعلی لباس های مردانه مطابقت دارد. سمت چپ: بالا، زارا . شلوار، استودیو نیکلسون . صندل، انبه . سمت راست: کت و شلوار، Cos . پولو، ماس . مربیان، سوپرگا . فروش کت و شلوار و خیاطی در حال افزایش است. حباب مربی در حال ترکیدن است: آخرین کت واک Balenciaga حتی یک جفت را نشان نداد، در حالی که طراح آن دمنا اخیراً در نیویورکر گفت که دیگر تحمل نگاه کردن به "مربی زشت" بدنام خود، Triple S را ندارد . کراوات ها به هفته مد در شرکت هایی مانند دریس ون نوتن، پرادا و پل اسمیت و ستاره های کی پاپ مانند Jeno و جانی سو بازگشته اند. در همین حال، لباس‌های بلند، لوگو و/یا فریبنده طراحی شده برای خودنمایی در رسانه‌های اجتماعی به نفع رویکردی آرام‌تر به تجمل گرایی کنار گذاشته می‌شوند - موضوعی که در کمد لباس فصل آخر جانشینی متورم شده است .. دیوید هاکنی به بهترین شکل این مسیر را در حال تکامل است: "من از آنچه مردان امروز می پوشند متنفرم - فقط لباس های ورزشی است، این همه استایل کجاست؟" وسواس لباس مردانه نسبت به لباس‌های ورزشی، مربی‌ها و مدهای غیررسمی بیشتر در دهه 2010 غالب بود. اما زمانی که به همه‌گیری مبتلا شدیم، نشانه‌هایی وجود داشت که نشان می‌داد شروع به کاهش کرده است. Athleisure شروع به جایگزینی با خیاطی کرد - در مد بالا، این امر توسط بنیانگذار Off-White ویرجیل آبلو در Louis Vuitton، کیم جونز در Dior و Riccardo Tisci در Burberry در سال 2019 قابل توجه بود. هر سه طراح با آوردن لباس ورزشی همراه بودند. احساس به لباس مردانه، اما این بار هر کدام اولین نمایش خود را با کت و شلوار افتتاح کردند. مدت کوتاهی پس از این، خیابان های بزرگ با مارک هایی مانند Arket و Cos دنبال شد که به اندازه لباس های معمولی خود خیاطی می فروختند. سپس بهار 2020 و دوران لباس‌های ورزشی فرا رسید: یک سبک سه ساله. اکنون با توجه به فرش‌های قرمز، جلسات IRL در دستور کار و تمرکز طراحان به مجموعه‌های مبتنی بر کت و شلوار و ظرافت، کمد لباس مردانه در برابر تنبل‌های هوسباز عقب نشینی می‌کند. پیراهن، الیور اسپنسر . پیراهن بدون یقه کین از جان لوئیس . جلیقه، همه مقدسین . شلوار، مارک و اسپنسر . گردنبند، اورلیا . کیف توسط پل اسمیت در مسابقات مد عکس: ایین اندرسون/گاردین آیا متوجه شده‌اید که مردانی که در چشم‌های عمومی از نظر استایلی بیشتر هستند، از تمام فشن‌های مد استفاده می‌کنند و ظاهری مینیمال‌تر و شیک‌تر را انتخاب می‌کنند؟ در کمپین کنونی پرادا، گروه تک رنگ و مرتب اسکار پدرو پاسکال یا ستاره کت و شلوار لاغر وینسنت کسل را ببینید. همچنین به مراسم مت گالا مراجعه کنید، جایی که در میان ادای احترام به کارل لاگرفلد، مردانی که برجسته بودند (به غیر از جرد لتو که لباس یک گربه غول پیکر پوشیده بود) بی سر و صدا پوشیده شده بودند: ستاره تنیس متئو برتینی (با یک شلوار گشاد مشکی)، بیل نیگی. (با کت و شلوار بی عیب و نقص علامت تجاری توسط تیم Anthology)، و بازیگر Ke Huy Quan (در یک نوار خاکستری دو تکه). پاسکال همچنین در اینجا یک استاد کلاس برگزار کرد - در مجموعه کت، کراوات و شورت: اگر کت را بردارید، ظاهری مناسب برای تابستان دارید. در تلویزیون نیز اتفاق می افتد، اکنون یکی از بزرگترین تأثیرات روی کمد لباس ما (آیا به جانشینی اشاره کردم؟). بازیگران سریال Transatlantic از نتفلیکس سنجاق‌های کراوات و یقه‌ای پهن دارند، در حالی که ریچارد مدن در سیتادل تماماً اکشن با کت و شلوارهای مشکی کلاسیک است. حتی در سیاست، ما یک قهرمان سبک جدید داریم: همزا یوسف، با مدل موی شیک، گهگاهی شروانی گلدوزی شده و برداشتی تازه از خیاطی خاکستری معاصر. سمت چپ: کت و شلوار قهوه ای از Topman در Asos . جلیقه مشبک، همه مقدسین . سمت راست: کت و شلوار شتری از Sefr at Maches Fashion . تانک از میراث ما در مسابقات مد . گردنبند از Éliou در Maches Fashion . اگر تغییر واقعاً بزرگ مد و مد در فصل آینده اتفاق بیفتد - شوهای لباس مردانه پاییز/زمستان 2023 همه در مورد کت و شلوارهای باشکوه و پالتوهای دوخته شده در سن لوران بودند - ظاهر در تابستان نیز در حال رخ دادن است. فروش خیاطی در John Lewis 70٪ افزایش یافته است - برخی از آنها توسط کتانی هدایت می شوند که مسلماً اثر ضربه ای رونق عروسی پس از همه گیری و دمای گرمتر است. در مارکس اند اسپنسر، لباس‌های رسمی 42 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و کراوات با افزایش 75 درصدی بازگشته است. هر دو شاهد فروش سریع چینی هستند (نگاه کنید به جورج در نتفلیکس بیف ) با بافتنی مرتب. در Match، خرده‌فروش آنلاین رشد گسترده 208 درصدی را در پیشنهاد کت و شلوار و خیاطی خود گزارش می‌دهد، در حالی که تی‌شرت‌های زیر کت و شلوار (شامه بسیار Timothée) یا راه‌راه‌های تابستانی‌تر - کت و شلوار راه راه Ethan Hawke با پیراهن راه راه کنتراست را ببینید. بدون کراوات، در کن - همچنین ظرافت جدیدی داشته باشید. برخی از بزرگ‌ترین مقصران این ظاهر بیش از حد معمولی که با مدهای همه‌گیر همراه است، از سیلیکون ولی سرچشمه می‌گیرد. رابرت ویلیامز، ویراستار لوکس در Business of Fashion می‌گوید: «من فکر می‌کنم بخش بزرگی از استقبال روزمره از حوزه فناوری، مدرن و امروزی به نظر رسیدن بود. از آنجایی که فشارها بر آن صنعت تغییر کرده است، و روایت پیرامون اختلال در آن صنعت در جامعه چه معنایی دارد - مثبت و منفی - ممکن است فشار بیشتری بر افرادی که در این موقعیت‌های قدرت هستند، دوباره جدیت و اقتدار را نشان دهند. مدیران اجرایی لباس پوشیده - فکر می کنند هودی های مارک زاکربرگ و تی شرت های مشکی ایوان اشپیگل - مورد توجه قرار نگرفته اند. حتی سام بنکمن-فرید، کارآفرین رسوایی، به دلیل کیفرخواست اخیرش در دادگاه، عاقلانه تی شرت های خفن خود را کنار گذاشت . از سمت چپ: کت و شلوار را چک کنید، مانگو . کرم پولو، جان لوئیس . صندل، راسل و بروملی . کت و شلوار بلغور جو دوسر، خزه . تی شرت، گانت . صندل، انبه . گردنبند، خود مدل. کت و شلوار بژ، الیور اسپنسر . جلیقه از زارا . گردنبند توسط Éliou در Maches Fashion ). صندل، Dune London . آخرین باری که هوشمندی تا این حد داغ بود، حدود سال 2007/8 بود، زمانی که زیبایی‌شناسی کت و شلوار مردانه دیوانه در لباس‌های مردانه به‌طور کلی مورد اشاره قرار گرفت. اما این امر در اواسط دهه 10 جای خود را به تجملات ورزشی و ورزشی داده بود. به علاوه، همانطور که ویلیامز می گوید، در طول آن دهه، تغییر به خرید از صفحه نمایش های کوچکتر، ظهور تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی برای فروش کالاهای لوگو بسیار بهتر بود. پیراهن، آرکت . شلوار جین، مارکس و اسپنسر . کمربند، زارا . تام ساندرز، مدیر ارشد پوشاک مردانه در John Lewis، می‌گوید که بزرگ‌ترین تغییر از دوران مردان دیوانه در شکل ظاهری است. خیاطی اکنون بسیار سخت تر است. او در مورد جان می‌گوید: «ما تمام خطوط شانه‌های کت و شلوارمان را نرم کرده‌ایم، ساختار را نرم کرده‌ایم و سوراخ‌های بازو را بالا برده‌ایم تا تحرک بیشتری داشته باشید، اما همچنان تیز به نظر می‌رسید و پوشیدن آن راحت است». محدوده خط اصلی لوئیس. ظاهر جدید در مورد یافتن راهی راحت برای جمع و جورتر ظاهر شدن است. افزایش زیادی در تقاضا برای خیاطی نرم در مجموعه های ما وجود داشته است. نیک ویکمن، موسس و مدیر خلاق استودیو نیکلسون، یک برند بریتانیایی که سبک بی تکلفش منجر به همکاری با زارا شد و پیراهن‌های آن‌ها توسط کیت بلانشت در Tár پوشیده شد، می‌گوید کت‌ها و کت‌های ما بسیار خوب می‌فروشند . کاپشن‌های دوخت اصلی آن‌ها – متاثر از مد ژاپنی – فاقد بالشتک‌های شانه‌ای هستند و پوشیدن آن‌ها را راحت می‌کند. واکمن می‌گوید: «لباس مردانه اکنون کمی روشن‌فکرتر به نظر می‌رسد، و آزمایشی‌تر است، که فوق‌العاده است». بیانکا ساندرز، یک ستاره در حال ظهور در مد بریتانیا، ایده خیاطی آسان را یک قدم جلوتر با طرح های کت کت و شلواری که بدون بست ساخته شده اند، برداشته است تا بتوان آنها را مانند یک پیراهن کش ورزش روی سر پوشنده آن کشید. بلیزر، جان لوئیس . پیراهن، استودیو نیکلسون . کراوات، خزه . شلوار جین، قاب . عینک آفتابی پریسم x SMR Days از پریسم لندن . صندل، راسل و بروملی. آیا این بدان معناست که همه ما باید هودی های WFH خود را کنار بگذاریم؟ ویلیامز می‌گوید: نه، «اما بازار یک هودی با لوگوی بر روی آن ممکن است خنک باشد.» واکنش متقابل علیه مد کلیک و محصول تبلیغاتی عاملی واضح در بازگشت به مد لباس‌پوشی است. آدام بیداوی، معاون مدیر تحریریه جهانی GQ می‌گوید: «آن قطعات روند ناگهانی کمی احساس می‌شوند . دلایل دیگری برای این تغییر وجود دارد که کمتر به روند مربوط می شود: این تغییر صرفاً تغییری از خودنمایی است. لباس پوشیدن روی فرش قرمز ایده های جدیدی را در مورد نحوه برخورد مردان با کت و شلوار به روش های فردی ایجاد کرده است. بسیاری از ما سعی می‌کنیم با خرید کمتر، مسئولانه‌تر خرید کنیم، و این لباس‌های ماندگارتر - که احتمالاً قبلاً بسیاری از آنها را داریم - انتخاب معقولی در این زمینه هستند. این احساس برد-برد است: برداشتی مدرن از لباس پوشیدن که حس خوبی دارد و می کند. عکاس: ایین اندرسون. استایلیست: هلن سیمونز. دستیار استایلیست: Roz Donoghue. مدل ها: Sanjay و Keon در Models 1 و Theodor در IMG. طراح صحنه: هلن مکینتاایر در وان نماینده. نظافت: ناتالی شفیعی با استفاده از آگوستینوس بادر و سم مک نایت

  • سید مصطفی مصطفوی